Inlägg från: Anonym (sjukt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sjukt)

Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?

skruff skrev 2015-09-22 14:32:57 följande:
    Ja, när man väl förstår hur "jävla stor han är" så går det ju inte att undvika ;)
    Stor eller lite så har han en poäng i att det är fan inte normalt i att tända på att se sin partner bli påsatt av andra.
  • Anonym (sjukt)
    Anonym (Z2) skrev 2024-01-04 12:25:24 följande:
    Det är vanligare än du tror, hotwife, cuckolding etc kallas det, miljontals filmer i det utbudet på snusksajter 
    Det kanske är "vanligt" som i mer än en, men knappast vanlig om man slår ut det på hela befolkningen. 

Snusksajter har allt möjligt skit för att de vill nå en sån bred publik som möjligt, det finns folk som skiter och pissar på varandra oxå på såna sajter men det är ju knappast något majoriteten av befolkningen gör.

Tolka mig rätt nu, folk får göra vafan de vill så länge alla är med på det men TS undrar ju om det är "normalt" och nej det är inte normalt som i normen för vad de flesta gör.
  • Anonym (sjukt)
    Krille1989 skrev 2024-01-04 13:16:34 följande:

Du verkar onekligen ha en liten släng av "cuckold" i dig och visst det går förmodligen mot strömmen för vad samhället tycker är "normalt" men du är inte ensam, jag är likadan och älskar när min sexiga fru är med andra män (och par ibland) och jag blir oerhört kåt när hon berättar om sina äventyr "vid sidan om" och ibland också får se någon bild eller film.

Varför skriver du normalt inom citationstecken? cuckold ÄR inte norm på riktigt och det är bra att man fattar det och inte går omkring och tror att det man själv gillar är normalt ändå och alla andra har bara inte fattat det.

Om man vill att andra ska respektera ens egna preferenser så måste man ju själv kunna respektera andras och det gör man ju inte genom att springa runt och inbilla sig att normer bara är en bluff. Normer är inte en bluff, normer finns på riktigt och speglar vad de allra flesta gillar eller inte gillar och det måste man kunna acceptera och respektera även om man själv inte har samma preferenser.
Svar på tråden Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?