När plussade ni efter blastocyst?
Jag har ruvat fyra gånger och bara testat tidigare än TD en enda gång. Och då testade jag dagen innan ;) Jag ville vara så säker som möjligt på att resultatet skulle vara rätt.
malre skrev 2015-12-02 13:17:58 följande:
När började du testa? Ja man ser ju om alla som plussar tidigt, klart det blir stressande. Själv ruvar jag på en blastocyst, men jag blöder en hel del därför har jag inte testat tidigare. Vet att det är kört och väntar på TD för att få det "bekräftat".
Jag vill bara påpeka att det är en bra idé att testa på TD i alla fall. Jag testade en dag tidigare än TD den sista gången eftersom jag började blöda (också med blastocyst). Maken skulle ha sin examen på TD, så vi ville få deppa ihop innan dess så han skulle få fira stort. Döm om chocken när jag mitt på blanka dagen, utan att ha hållit mig särskilt länge fick ett super-plus. Jag trodde på tidigt missfall, men på VUL i v. 8 fanns där ett pickande hjärta. "Blastocysten" väger nu kring 2 kg och älskar att sparka sin mamma på alla organ hon kan hitta därinne i magen ;)
Jag tror att det är klokt att vänta till TD med att testa, och vill du inte hoppas - hoppas inte. Jag kommer att hålla tummarna för dig i alla fall och hoppas så in i norden på ett fint plus på din TD :) Lycka till!