• Anonym (Kille)

Får fula killar ligga med snygga tjejer?

Hur lyckas dem få omkull snygga brudar?

Är det bara rika män som lyckas med det?

• Svar på tråden Får fula killar ligga med snygga tjejer?
  • Krafs

Att vara ful och att vara snygg, är subjektivt.
    Jag har legat med några som jag kan tycka är utanför mitt attraktionsspann. Men det kan ju ha med min självbild att göra, också.

• Smecker

De lyckas genom att inte se (subjektivt) snygga kvinnor som "brudar" som de skall "få omkull".

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Knausgård)
    Smecker skrev 2015-05-20 08:38:38 följande:

De lyckas genom att inte se (subjektivt) snygga kvinnor som "brudar" som de skall "få omkull".

Så låter ett cyklop.
  • Ppetra

Attraktionskraft har så otroligt lite med utseende att göra. Och skönhet är i sig ganska subjektivt.

Och om man på allvar tror att det handlar om "snygg" eller "ful" så har man liksom tappat en del attraktionspoäng redan där.

• j a d e d

Nej. Inte b a r a rika män. Även om det underlättar. Det sitter i huvudet. Dvs deras sätt att ta för sig, attityden och hjärnkapaciteten. En karl kan vara ganska ordentligt ful i allmänhetens ögon men om han är intelligent, verbal, har humor, kan uttrycka sig och tänka, är bildad och träffsäker så får han knulla hur mycket han vill.

Det är det.

Fler frågor?

• Anonym (Love)

Jag ser nog hyfsat bra ut (jag tycker själv att jag är snygg och slank, men om jag försöker tänka på hur andra ser mig) och jag har haft sex med ett antal killar som både är tjocka, haft liten kuk och kanske inte varit så snygg.

En av dom föll jag dessutom handlöst för, han har ett väldigt stort huvud, enligt BMI har han fetma och från början tyckte jag inte att han var snygg, dock charmig. Med tiden blev han den snyggaste som gått i ett par skor och jag hade kunnat ge min högra hand för att få kalla honom för min... Sexet var det bästa jag nånsin haft!

Det handlar inte så mycket om utseende alla gånger, utan mer hur man är som person och vilken kemi man har. Har man inte ett fördelaktigt utseende måste man kanske fånga tjejerna med sin charm.

En snygg kille kanske har lättare att fånga tjejer (för ett ligg), men kan likväl ha svårt att behålla dom för att de kanske är helt väck i personligheten (har själv träffat en sån, snygg men vedervärdig attityd).

• Zarch

Är inte bara rika som lyckas knipa fagra damer. Många kvinnor finner lite "halvfula" och oborstade karlar mer attraktiva till det yttre än välpolerade hunkar med tvättbräda.

Personligen går den sistnämnda sorten bort om man frågar mig. Ligger hellre med Marilyn Manson än Marcus Schenkenberg om man ska dra någon jämförelse.

• Anonym (J)
    Smecker skrev 2015-05-20 08:38:38 följande:

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Thumbs up.
  • Anonym (Tjej)

De får henne att bli kär i dem för deras personlighet eller så väljer de en tjej med dåligt självförtroende som tror att hon är fulare än vad hon är.

• Utflykt i verkligheten
    j a d e d skrev 2015-05-20 09:03:27 följande:

En karl kan vara ganska ordentligt ful i allmänhetens ögon men om han är intelligent, verbal, har humor, kan uttrycka sig och tänka, är bildad och träffsäker så får han knulla hur mycket han vill. 

Japp!
Svar på tråden Får fula killar ligga med snygga tjejer?