Inlägg från: Anonym (Sambon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sambon)

Älskar min killes kuk

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

• Svar på tråden Älskar min killes kuk
  • Anonym (Sambon)
    Anonym (oooo) skrev 2015-05-20 09:43:09 följande:

Haha de där inlägget lät precis som att du måste intala dig själva att den är bra men i själva verket tänker du usch

Det är din tolkning :) jag kom in här och bara såg en storm av trådar där killar var så oroliga. Så jag ville bara få det sagt :)

Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Anonym (Sambon)

Här har hänt grejer :) jo detta är helt sant. Jag älskar både hans längd och omkrets. Jag önskar inte en millimeter extra på något håll. En tidigare partner var ganska grov. 14-15 kanske runt om. Jag hade svårare att "krama" om honom och det är så jag lättast får orgasm. Sen har jag varit med en man som hade som en Colaburk. Men där sa jag stopp. Det var inte ens lönt att försöka :)

Min partner nu är den jag får orgasm enbart via penetration.

• Anonym (Sambon)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-25 16:44:11 följande:

Det är inte ett dugg konstigt heller att du tycker den är perfekt. Det är en fullt genomsnittlig kuk som de flesta tjejer föredrar.

JAG vet detta:) gjorde tråden mest för att osäkra killar lätt kan få en skev bild om dem skulle hitta hit till familjelivs forum. I andra trådar.
  • Anonym (Sambon)

Kan berätta att jag igår var med om något jag aldrig varit med om tidigare. Vi låg och lyssnade på musik och hånglade länge i soffan. Väl i sovrummet så slet han av mig mina kläder och kom in i mig bakifrån. Jag kom på mindre än en minut. Av enbart penetrarion. Det har visserligen hänt innan med honom men aldrig att det gått så fort.

Svar på tråden Älskar min killes kuk