Inlägg från: Anonym (bra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bra)

Älskar min killes kuk

Anonym (Sambon) skrev 2015-05-20 09:38:04 följande:

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

Bra initiativ. Detta är ett stort problem för många killar.
  • Anonym (bra)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-25 18:06:42 följande:

Det är inte mina enda "källor", jag baserar det även på mina mina egna erfarenheter efter att ha varit sexuellt aktiv i 14 år. Sen har ämnet kommit upp vid ett flertal tillfällen under div sammankomster och där har samtliga tjejer sagt samma sak.

Sen är jag f.ö ganska övertygad om att det som kvinnor skriver på mer eller mindre alla forum där sex diskuteras speglar "verkligheten" bättre då dom är anonyma där, i "verkligheten" så är kvinnor mindre ärliga med detta då dom inte vill såra någon.

Som fysikerstudent och rationellt tänkande människa, tycker jag det är motbjudande med ett sådant icke-empiriskt tänkande. Det är anledningen till att skit som religioner fortfarande existerar, eller att miljoner har tjänats på Aloe Vera och gojibär.

Du inser att mätfelet är enormt med så begränsad mätdata som "dina egna erfarenheter". Du förstår kanske också att en felaktig uppskattning av storleken kommer att leda till ett systematiskt fel, som inte kommer att åtgärdas av upprepade uppskattningar. 

Dessa forum som du besöker ger ett urval som är så biased att det inte kan bidra till någon som helst stöd för dina påståenden. Besök en gay-klubb och fråga männen om de gillar män eller kvinnor. Dra sedan en slutsats om hur stor andel av den totala befolkningen av män som är hetero resp. homo. 

Till detta kan tilläggas att kvinnor har lika bra uppfattning om kukstorleksmått som killar har på bröststorleksmått. Ingen. Överdrivna mått sprids. Dessutom kommer män med större storlekar förmodligen att vara mer benägna att skriva om sina storlekar. Anonymt skryt på internet, bokstavligen ett försök att förlänga e-penisen. "Medel"storleken kommer att bli förvriden, och kvinnor tror sedan att de vet vad medel är. Och förstås så är majoriteten av de kvinnor som cirkulerar på kuktrådar med största sannolikhet de med preferenser. 

Som en parentes kan tilläggas att preferenser helt sakna betydelse när attraktion uppstår. Så länge inget är extremt utanför normalspannet kommer det att vara helt oväsentligt. Detta är förstås min åsikt, men jag är rätt säker på att de flesta håller med mig här.
  • Anonym (bra)
    Anonym (Jodå) skrev 2015-05-25 19:24:51 följande:
    Ursäkta? Jag pratar inte allmänt, utan om de killar JAG legat med. Den där artikeln innefattar nog inte någon av dom.
    Du säger att många har varit över medel. Hur vet du hur medel ser ut? Hur vet du att det du ser inte är medel?

Uppenbarligen har du inte varit med just de männen som var med i undersökningen. Det betyder inte att undersökningen inte gäller urvalet av män som du har varit med. Normalfördelningen som undersökningen ger kommer att ligga nära normalfördelningen bland männen som du har varit med. Ju fler du har varit med, desto mer kommer de att stämma överens, så länge du inte selektivt väljer män efter penisstorlek.

Kanske lite onödigt att hacka ner på dig eftersom du ändå försöker bidra till att minska den skeva uppfattningen om normalstorleken, men tycker ändå att man måste försöka upprätthålla ett rationellt tänkande.
  • Anonym (bra)
    Anonym (Robert) skrev 2015-05-25 21:28:34 följande:
    Tack för ett bra inlägg. Mycket bättre än så här kan det inte sägas.
    Tack. Hade själv en del komplex för några år sedan, eftersom jag var väldigt sen i puberteten. Tycker att det är viktigt att skriva lite i såna här trådar då och då, i hopp om att andra i liknande situation kan släppa det.
  • Anonym (bra)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 11:38:53 följande:

Vad baserar du detta på? Det går nämligen emot vad mer eller mindre alla tjejer som jag har pratat med om detta i "verkligheten" har sagt, vilket är en del. Det går även emot dom tusentals trådar och posts som jag har läst av kvinnor på forum och kontaktsidor genom åren.

Jag hittade f.ö denna tråden efter ett snabbt sök och där föredrar över 50% en kuk över 16 cm, detta är bara en av många trådar här med liknande resultat.

www.familjeliv.se/forum/thread/58547607-kvinna-hur-stor-kuk-foredrar-du

Tro mig, jag önskar att det du säger skulle ha varit sant men sanningen är tyvärr inte sådan, något även försäljningen av enbart penetrerande dildos visar.

Tänker du svara på mitt inlägg, eller är dina argument för svaga?
  • Anonym (bra)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 23:26:23 följande:

Läs mina tidigare kommentarer, och jag tror inte, jag vet.

Anonym ((O)) skrev 2015-05-26 23:04:48 följande:

Jag tycker K32 ska sätta på Realistkuken i de hål han har. Sen får Realistkuken ge en bedömning hur skönt det verkligen var med en jättekuk. Det vore kanon. Förlåt börjar bli lite trött. Ska lämna er ifred

Haha, tack för ett gott skratt!Skrattande Det är dock en markant skillnad på ett anus och en vagina.

Vadå "inga"? Vem har påstått det? Det finns, dom är dock skapligt sällsynta.

Vad har du att säga om de vetenskapliga studierna som har utförts?
  • Anonym (bra)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-27 01:06:22 följande:

Om penisstorlek? Om så, vad har dom med vad kvinnor föredrar att göra? 

SamanthaJ skrev 2015-05-27 00:16:52 följande:

För min del föredrar jag ingen jätte kuk. Ser jag en kuk på typ 20 cm så känner jag hur fittan torkar ihop helt ärligt. Låter elakt, men är helt enkelt för att jag vet att det kommer göra ONT. 

Då har du inte varit med en utrustad som vet hur man använder den. Jag har bara orsakat smärta vid ett fåtal tillfällen med mina 19 cm.

Fick för mig att vi diskuterade medelstorleken. Brukar vara det som diskuteras.

Förstår dock hur det ligger till nu. Du söker bekräftelse för att du har den "bästa" storleken. Det är därför som du skriver inlägg som "Hur kan du vara nöjd med den där metmasken?". Såna inlägg bidrar mer till att förvrida kukmått på forumen jämfört med riktiga mått, vilket förstås hjälper ditt syfte. Dessutom kan jag tänka mig att du får nån slags kick av att håna vanliga kukar, eftersom det får dig att känna dig bättre, i enlighet med vanföreställningen "större är bättre". De flesta tjejer föredrar dock en normalt proportionerad kropp jämfört med mr. Olympia. Detsamma gäller kukstorlek. Men så länge man inte ligger extremt utanför normalspannet kommer det inte att ha någon betydelse när man är förälskad. För oavsett om våra åsikter skiljer sig åt vad gäller den storlek som kvinnor föredrar (vilket jag tycker att du har tillämpat ett alldeles för bristfälligt tillvägagångssätt för att bilda dig en uppfattning om) så har det inte speciellt "stor" betydelse ändå. Preferenser är just preferenser. När man väl blir förälskad, önskar man inte att personen ska se ut på nåt annat sätt än vad den gör, vilket är själva grundincitamentet för den här tråden.

Svar på tråden Älskar min killes kuk