Älskar min killes kuk
Va? Så liten?? Känner du verkligen något då eller fejkar du?
Va? Så liten?? Känner du verkligen något då eller fejkar du?
Om den metmasken är den skönaste som du har haft så måste jag fråga, hur många har du varit med?
Ditt ögonmått är nog några cm fel, 14-16 låter är nog det mer korrekta spannet som dom flesta har legat inom.
www.dailymail.co.uk/health/article-2975812/So-average-penis-length-Study-reveals-normal-manhood-5-2-inches-erect.html
Du säger att många har varit över medel. Hur vet du hur medel ser ut? Hur vet du att det du ser inte är medel?
Uppenbarligen har du inte varit med just de männen som var med i undersökningen. Det betyder inte att undersökningen inte gäller urvalet av män som du har varit med. Normalfördelningen som undersökningen ger kommer att ligga nära normalfördelningen bland männen som du har varit med. Ju fler du har varit med, desto mer kommer de att stämma överens, så länge du inte selektivt väljer män efter penisstorlek.
Kanske lite onödigt att hacka ner på dig eftersom du ändå försöker bidra till att minska den skeva uppfattningen om normalstorleken, men tycker ändå att man måste försöka upprätthålla ett rationellt tänkande.
Har linjalen och tumstocken legat vid nattbordet och väntat för alla grabbarna?
Jag betvivlar faktiskt inte detta alls, män med stora kukar är med största sannolikhet dom som ligger runt mer då män med 15 och nedåt oftast lider av peniskomplex, vilket inte är så konstigt.
Jag har både sett och pratat med andra promiskuösa kvinnor som har sagt mer eller mindre samma sak som dig.
Min sambos är 21 cm och tro mig efter flera killar med "standard" längd så e hans en gåva till kvinnan (mig) Hihhi ;)
Vad vill du med tråden?
Att män med små medelkukar ska få reda på att det i alla fall existerar någon enstaka kvinna som föredrar en liten medelkuk? Det ändrar dock inte det faktum att det är män med stora kukar som får komplimanger för sin kuk, positiva reaktioner och miner när en kvinna första gången ser deras kuk, får vara med och knulla med par, gangbangs och andra porriga konstellationer i extremt mycket högre utsträckning och har ungefär 10000 ggr lättare att hitta sexintresserade kk på sexkontaktsidor och via kvinnors rykten m.m.
Du och TS tillhör en grav minoritet. Av ren nyfikenhet så måste jag fråga, har detta ämnet kommit upp bland dina kvinnliga vänner någon gång? Om så, vad sades där?
Vad vill du med tråden?
Att män med små medelkukar ska få reda på att det i alla fall existerar någon enstaka kvinna som föredrar en liten medelkuk? Det ändrar dock inte det faktum att det är män med stora kukar som får komplimanger för sin kuk, positiva reaktioner och miner när en kvinna första gången ser deras kuk, får vara med och knulla med par, gangbangs och andra porriga konstellationer i extremt mycket högre utsträckning och har ungefär 10000 ggr lättare att hitta sexintresserade kk på sexkontaktsidor och via kvinnors rykten m.m.
Läs mina tidigare kommentarer, och jag tror inte, jag vet.
Jag tycker K32 ska sätta på Realistkuken i de hål han har. Sen får Realistkuken ge en bedömning hur skönt det verkligen var med en jättekuk. Det vore kanon. Förlåt börjar bli lite trött. Ska lämna er ifred
Haha, tack för ett gott skratt!
Det är dock en markant skillnad på ett anus och en vagina.
Vadå "inga"? Vem har påstått det? Det finns, dom är dock skapligt sällsynta.
Gillar tjejer som gillar killar. Skulle aldrig kunna sortera in en kvinna beroende på hur hon är skapt.
Ni flickor som har problem med små kukar prova Susanne Lanefelt knip:
">
Hon visste hur man kniper
Hjälper inte det så sitter nog felet i erat huvud och inte mellan benen på killen.
Nöjd med mina 15 cm.
Om penisstorlek? Om så, vad har dom med vad kvinnor föredrar att göra?
Då har du inte varit med en utrustad som vet hur man använder den. Jag har bara orsakat smärta vid ett fåtal tillfällen med mina 19 cm.