Inlägg från: Anonym (Jodå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jodå)

Älskar min killes kuk

Anonym (Hur tänkte du nu?) skrev 2015-05-20 18:08:23 följande:

Va? Så liten?? Känner du verkligen något då eller fejkar du?

Oj, för mig är det rätt stort, känns jättemycket. Tar i längst in i fel vinklar..
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-25 14:04:32 följande:

Om den metmasken är den skönaste som du har haft så måste jag fråga, hur många har du varit med?

Nu är ju inte jag ts, men det där är bland mina favvo-storlekar med och jag har varit med runt 80-pers. Skulle jag uppskatta en snitt stl så ligger nog de flesta killar på mellan 16-18 cm i längd, omkrets o vinkel varierar. Skulle tippa på mellan 12-13 i omkrets. Många har varit över "medel" men jag föredrar runt 16 alla dar i veckan. Perfekt stl och man kan ha mycket mer och vildare sex eftersom man slipper få för ont. :)
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (bra) skrev 2015-05-25 19:42:47 följande:

Du säger att många har varit över medel. Hur vet du hur medel ser ut? Hur vet du att det du ser inte är medel?

Uppenbarligen har du inte varit med just de männen som var med i undersökningen. Det betyder inte att undersökningen inte gäller urvalet av män som du har varit med. Normalfördelningen som undersökningen ger kommer att ligga nära normalfördelningen bland männen som du har varit med. Ju fler du har varit med, desto mer kommer de att stämma överens, så länge du inte selektivt väljer män efter penisstorlek.

Kanske lite onödigt att hacka ner på dig eftersom du ändå försöker bidra till att minska den skeva uppfattningen om normalstorleken, men tycker ändå att man måste försöka upprätthålla ett rationellt tänkande.

Killen jag är tillsammans med nu har 16cm i längd. Många av de jag varit med har haft aningen större. Inte alla, men jag sa ju "snittet". Sen har några förstås varit större ändå, och ett par riktigt små o så några som ligger på det du sa var medel. Men generellt så har väldigt många haft ca 17-18, både enligt sig själva och enligt mitt ögonmått samt om jag jämfört hur det känns.. Med detta ville jag ändock ha sagt att jag föredrar ca 15-16cm.. :)
  • Anonym (Jodå)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-25 19:39:51 följande:

Har linjalen och tumstocken legat vid nattbordet och väntat för alla grabbarna?

Haha, nä.. Vi har mätt ibland om det varit nån jag dejtat ett tag, ibland är det vad de själva sagt, och jag har tyckt att det kan stämma med tanke på att jag vet vad jag jämfört med. Man kan ju alltid jämföra med den man varit med innan.. Sen har jag ett sjujäkla ögonmått med! Syr dagligen så jag kan helt seriöst måtta upp många specifika mått med bara ögat. ;)
  • Anonym (Jodå)
    Rolfarsson skrev 2015-05-25 21:09:24 följande:

Jag betvivlar faktiskt inte detta alls, män med stora kukar är med största sannolikhet dom som ligger runt mer då män med 15 och nedåt oftast lider av peniskomplex, vilket inte är så konstigt.

Jag har både sett och pratat med andra promiskuösa kvinnor som har sagt mer eller mindre samma sak som dig.

Fast, räknas 17-18 som "stor," är det inte bara större än medel? Stor tänker man ju på de där stackarna som drar 19-23cm.. Men ja, jag förstår hur du menar. Fast, många av de med 17-18cm var nog inte de som "låg runt mycket".. Så jag vet inte hur du tänker riktigt, men hur som.. :)
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (20) skrev 2015-05-26 14:50:46 följande:

Min sambos är 21 cm och tro mig efter flera killar med "standard" längd så e hans en gåva till kvinnan (mig) Hihhi  ;) 

Ja, även vi kvinnor är ju olika stora.. :)
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2015-05-26 21:04:43 följande:

Vad vill du med tråden?

Att män med små medelkukar ska få reda på att det i alla fall existerar någon enstaka kvinna som föredrar en liten medelkuk? Det ändrar dock inte det faktum att det är män med stora kukar som får komplimanger för sin kuk, positiva reaktioner och miner när en kvinna första gången ser deras kuk, får vara med och knulla med par, gangbangs och andra porriga konstellationer i extremt mycket högre utsträckning och har ungefär 10000 ggr lättare att hitta sexintresserade kk på sexkontaktsidor och via kvinnors rykten m.m.

Ja, som jag har skrivit i den här tråden tidigare så föredrar jag också mellan 15 till 16 cm men jag ska erkänna att kollar jag på porrfilm eller så så ser jag gärna stora kukar o även på bilder osv men jag vill verkligen inte ha de så i verkligheten .. Se och känna är helt olika saker för mig . För mig är en stor kuk en eggande tanke men det är inte genomförbart i verkligheten och det begränsar mig fruktansvärt att ha sex med en kille som har stor kuk ..
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 22:44:56 följande:

Du och TS tillhör en grav minoritet. Av ren nyfikenhet så måste jag fråga, har detta ämnet kommit upp bland dina kvinnliga vänner någon gång? Om så, vad sades där?

Varför tror du att vi tillhör en minoritet? Ja, ämnet har kommit upp och skulle uppskatta att i snitt 80% säger likadant.. Runt 16, kanske 17cm på sin höjd..
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2015-05-26 21:04:43 följande:

Vad vill du med tråden?

Att män med små medelkukar ska få reda på att det i alla fall existerar någon enstaka kvinna som föredrar en liten medelkuk? Det ändrar dock inte det faktum att det är män med stora kukar som får komplimanger för sin kuk, positiva reaktioner och miner när en kvinna första gången ser deras kuk, får vara med och knulla med par, gangbangs och andra porriga konstellationer i extremt mycket högre utsträckning och har ungefär 10000 ggr lättare att hitta sexintresserade kk på sexkontaktsidor och via kvinnors rykten m.m.

Om det nu är så som du säger, varför måste du hävda dig på det där otrevliga, opedagogiska sättet i en tråd som handlar om dessa "små medelkukar" för? Vad måste du bevisa?
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 23:26:23 följande:

Läs mina tidigare kommentarer, och jag tror inte, jag vet.

Anonym ((O)) skrev 2015-05-26 23:04:48 följande:

Jag tycker K32 ska sätta på Realistkuken i de hål han har. Sen får Realistkuken ge en bedömning hur skönt det verkligen var med en jättekuk. Det vore kanon. Förlåt börjar bli lite trött. Ska lämna er ifred

Haha, tack för ett gott skratt!Skrattande Det är dock en markant skillnad på ett anus och en vagina.

Vadå "inga"? Vem har påstått det? Det finns, dom är dock skapligt sällsynta.

Jo, jag har läst vad du skrivit, men jag är ju av uppfattningen att jag och mina väninnor som föredrar 15-16, högst 17, tillhör majoriteten.. Så.. Vi kommer nog aldrig få reda på sanningen. Man kan ju ha turen/oturen att råka prata med just sådana som föredrar det ena eller andra. Precis som att jag beserar "medel-stl" på penis på de som jag varit med och jag verkar ju ha sprungit på många som ligger över medel, och då blir det "mitt" medel..
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (15cm) skrev 2015-05-27 09:33:13 följande:

Gillar tjejer som gillar killar. Skulle aldrig kunna sortera in en kvinna beroende på hur hon är skapt. 
    Ni flickor som har problem med små kukar prova Susanne Lanefelt knip:
    ">

Hon visste hur man kniper
    Hjälper inte det så sitter nog felet i erat huvud och inte mellan benen på killen.

Nöjd med mina 15 cm.

Det är just det där det handlar om för min del. Varför en "stor" kul inte är lika skön,(inte bara för att den gör ont) för att fittan får helt enkelt inte nåt utrymme att knipa/krama om den och det är ju just dom musklerna/pulserandet som gör att man (jag iaf) kommer lättare..
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-27 01:06:22 följande:

Om penisstorlek? Om så, vad har dom med vad kvinnor föredrar att göra? 

Då har du inte varit med en utrustad som vet hur man använder den. Jag har bara orsakat smärta vid ett fåtal tillfällen med mina 19 cm.

Det har inget med användandet att göra, eller hur mycket förspel man har. Bara att man då slipper att det gör ont.. Tycker fortfarande inte om känslan av att fittan inte kan knipa/krama om den på samma sätt, så det känns inte lika mycket på det där allra skönaste sättet när det liksom pulserar o musklerna får jobba, samtidigt som det känns för mycket, som att man är fullproppad o ska spricka.. Men som sagt, alla gillar olika.. :)
Svar på tråden Älskar min killes kuk