Det bästa sättet att visa att man verkligen älskar någon på?
Jag är sedan 5 månader tillsammans med en kvinna som har varit helt fantastisk och hjälpt mig tänka på nya sätt samt ställt upp en hel del med rent praktiska grejer. Jag känner att jag verkligen vill visa den här kvinnan att jag älskar henne på riktigt och att det inte "bara är som jag säger". Kvinnan ifråga är av utländsk härkomst och pratar ganska knackig svenska, förstår inte vissa ord och sådär. Jag har gett henne blommor och presenter men hon säger att jag inte behöver ge henne någonting utan att jag ska "spara mina pengar".
Nu söker jag med ljus och lykta efter tips om hur jag ska få henne att förstå hur mycket jag älskar henne. Hon är den rationella typen och efter att ha blivit sviken av många karlar i sitt liv så har hon slutat lita på män. Dock håller hon mig något högre än sina tidigare partners, men tror ändå att jag är "som alla andra svenska män", dvs lovar mycket men håller lite, mycket snack men lite verkstad osv.
Ge mig tips på olika sätt att visa att jag menar allvar med min kärlek till henne.. speciellt ni som har erfarenhet själva.