Inlägg från: The past is now |Visa alla inlägg
  • The past is now

Tycker så jävla synd om decemberbarn!

Då tycker jag att du ska sluta tycka synd om de barnen TS. Det kan verklige inte vara ett problem för dig? Huvudsaken är väl att du KAN få ett barn?

Däremot är det "synd" om min lilla flicka som fyller år den 20/6! Ingen firande av varse sig förskola eller kompisarna därifrån. Alla är ju på semester!

Min ena son är ett Decemberbarn men aldrig att någon eller han själv bryr sig.

• The past is now

Det är synd att en del och TS är så totalt ointresserad av de som har bra erfarenheter av att var födda i December. Som om de du träffat ts är de någon sorts majoritet? Min son ligger i samma nivå som man ska som en sk normal 9 åring. Till och med lite bättre men så klart vad vet jag?

Har även gamla klasskamrater som är födda på självaste julafton! Hon har aldrig lidit av det, varför skulle hon? Hon hade toppbetyg. Jag som är född i Januari hade lägst betyg. (led av ätstörningar bl a).

Att öht få ett nytt barn ts torde vara en gåva oavsett vilken månad på året det föds? Barnet kanske dör? Eller annat hemskt händer? Tänk längre än näsan räcker.

BTW Vi väntade i 5 år och 3 månader på sonen. Och jag kan lova dig att tänka som du får en att koka av irritation.

Svar på tråden Tycker så jävla synd om decemberbarn!