Anonym (Miss.) skrev 2015-05-23 10:39:04 följande:
Har provat flera olika antidepressiva och humörstabiliserande i ganska höga doser, benzo (får jag tyvärr inte längre) och alla möjliga ångestlindrande som inte är beroendeframkallande vilket är som sockerpiller för mig.
Har även tagit propavan och Imovane under ett par års tid. Imovane får jag inte heller längre tyvärr och propavan får jag bara myrkrypningar av - så det är bara alkoholen kvar. Tyvärr.
Har provat olika former av terapi, det som fungerade bäst var MBT men det var längesen nu och mycket har hänt sedan dess vilket gjort att jag inte riktigt kommer ihåg de verktyg jag lärde mig där.
Ska få några tabletter av en kompis snart, något morfin liknande säger han. Kanske är bättre än alkohol?
Det finns inte politiskt korrekt men laglig alternativ, fungerar antidepressivt och ångestlindrande, ingen mirakellösning som fungerar på studs men en klar hjälpmedel.
Googla på cbd olja - depression , cbd projekt.
Jag har gått från att kunna utan problem knäcka en flaska vodka med några öl till om dagen, månader åt stuket till att dricka på helger endast för, ja, nykterist tänker jag inte bli .