Tycker du tiggarna borde avhysas av polis i städerna?
Debatten om tiggarna är mycket känslig vad tycker du?
Debatten om tiggarna är mycket känslig vad tycker du?
Nej, jag tycker att alla ska få finnas. Problemet försvinner inte bara för att de inte syns.
Vart skulle de avhysas till för annan plats är min fråga?
Nej jag förstår inte ens hur dom kan störa någon. Tiggarna här hälsar alltid och är trevliga, är det någonting jag bör bli arg och provocerad av?
Nej jag förstår inte ens hur dom kan störa någon. Tiggarna här hälsar alltid och är trevliga, är det någonting jag bör bli arg och provocerad av?
Eva Elisabeth: Ja jag tar för givet att tiggare är olika individer, och att det finns idioter även där.
Själv har jag blivit påhoppad och trakasserad av män, har även hört många vänner som har blivit det. Förbjuder vi dom på allmän plats på samma gång eller hur gör vi?
Att förbjuda män vore ju ärligt talat det bästa för oss alla.
Eva Elisabeth: Ja jag tar för givet att tiggare är olika individer, och att det finns idioter även där.
Själv har jag blivit påhoppad och trakasserad av män, har även hört många vänner som har blivit det. Förbjuder vi dom på allmän plats på samma gång eller hur gör vi?
Eva Elisabeth: Hur ofta blir du påhoppad av tiggare? Jag har aldrig blivit det, och ja jag bor i storstan.
Helt övertygad om att män ger sig på kvinnor betydligt oftare. Och nej det har ingenting med någon jävla klädsel att göra, skärp dig.
Låt Sverige ta hand om sina egna sociala problem och låt dom andra eu - länderna som egentligen aldrig borde kvalat in sig till EU ta hand om sina. Kan inte alla naiva bara förstå att Sveriges ekonomi dvs våra skattepengar inte räcker till att hjälpa alla fattiga som gärna vill komma hit och ta del av vår välfärd. Vår regering är så grymt pinsam med sin tystnad och oförmåga och agera. Kan meddela redan nu att nästa val är dom rökta.
I första hand från min e-mail , internet, brevlåda och telefon!