Inlägg från: Tindrasmatte |Visa alla inlägg
  • Tindrasmatte

BF februari 2016

lindakarlsson4380 skrev 2015-06-23 07:24:38 följande:

Hej på er!

Jag måste bara fråga.. inatt vaknade jag två gånger av sådan smärta i tjejmagen, precis som vääärldens mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Tog två alvedon för att ens kunna somna igen. Vaknade 3 timmar senare och hade lika ont. Men blöder ingenting. Varit uppe på toa båda gångerna.

Kan växtvärken göra så ont?!

Jag har haft samma problem i ca 2 veckor. Enligt gynakuten är det helt normalt även om det inte känns så ^^ iallafall såhär tidigt som fram till v.8 eller så :)
  • Tindrasmatte

Hej allihopa :) var mer aktiv i denna tråd för några veckor sedan, tänkte göra comeback back ^^

Är i v. 11 (10+4) och har blivit väldigt känslosam och känslig. Blir ledsen så att tårarna rinner för att mjölken är slut, eller när jag hör olika låtar och vansinnig för sådant som aldrig så mycket som rört mig i ryggen innan.

Känner inte riktigt igen mig själv... Känns kite läskigt, har ni andra märkt av detta?

• Tindrasmatte

Jag har inte heller känt några rörelser, vad jag vet ^^ har RUL på torsdag. Däremot fick jag höra hjärtslagen i fredags :D :D :D

Tyvärr var jag inte hos bm av nånsin rolig anledning, utan att jag redan i v. 18 har såpass grov foglossning att jag knappt kan gå :/ men hjärtslagen värmde verkligen i mitt hjärta eftersom jag nästan börjat tvivla på att det finns någon där inne ;) ^^

• Tindrasmatte
    Elilia86 skrev 2015-10-05 13:35:25 följande:

Har varit på mvc idag och lyssnat på hjärtslagen ? Så mysigt! Allt annat såg bra ut så slipper järntabletter än så länge vilket känns väldigt bra då man ha en tendens att bli hård i magen av dem och de behövs verkligen inte...

Jag såg info om influensa vaccinet som gravida rekommenderas att ta, någon som tänkt ta det?

Ska absolut inte ta vaccinet. Har låtit bli de senaste tre vaccinen som regeringen börjat massvaccinera med för att senare upptäcka att; Hoppsan, dom hade visst on massa biverkningar som förstår folks liv. Sömnapne som ex.
    Nej tack! Vem vet vad det har för biverkningar på dig eller bebis? Det har dom ju ute koll på än...
Svar på tråden BF februari 2016