BF februari 2016
Hej får man vara med här?? Väntar nr 3 i februari 28
Hej får man vara med här?? Väntar nr 3 i februari 28
Men är det inte ljudvågor som går ner till bebisen? Man ska väl inte störa dom alltför mycket. Jag vet inte, bara gissar..
Visa gärna faktalänkar med info om att det är farligt, det är lätt att tro mycket. :) och många gillar att skrämma upp folk om att det är farligt.
Samma med ul. En del gör massor med ul medan andra gör ett "för att det inte är bra".
Tror du de hade fått säljas om de var farliga gullan83?
En del barnmorskor låter en lyssna från vecka tio på mvc, andra lyssnar inte förrän efter vecka 25. Berätta för mig vad skillnaden är att göra det en gång hemma då??? Vill också gärna se forskning som stöder att det är farligt. Tänker inte ha dåligt samvete för att jag lyssnat en gång och kommer ha den hemma ifall jag blir orolig nån gång längre fram. Det var supermysigt att få höra hjärtat <3
Dessutom om man har en sådan hemma och man.inte skulle höra hjärtat i "tid" då tror folk de värsta hela tiden även om de endast kan vara för fel är för tidigt eller fel på maskinen
Men ursäkta så mycket att jag kom in i denna tråden de var ju inte jag som började jag höll bara med.en Anna person som.skrev men.tydligen får.man inte göra de här... Jag kan hitta andra grupper om.de ska vara så
En fråga varför gör alla här tidiga vul ? Ja är orolig å vill oxå göre de å få bekräftat? Hur ska man gå tillväga? Vart ska man ringa?
Fostervattenprov kan göra ännu mer grundläggande diagnos om barnet har någon annan avvikelse än DS
Hej får man hoppa in här?? Väntar mitt tredje barn och bor nere i Skåne. Väntar en flicka efter två pojkar :) bf 24 februari
Välkommen hit!
Jag väntar också mitt tredje barn och en pojke efter två flickor :)
Går in i vecka 24 idag!
Nån som kan tipsa om skötväska.?
Var hos bm idag. Mätte magen och lyssnade på hjärtat :))
V24 idag.. Bokade lite tider för bland annat glukosbelastning och vårt andra ul. .
25 februari?