Inlägg från: Anonym (mor vega) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mor vega)

Varför abort???

TS har lämnat tråden och jag fattar inte att ytterligare en i raden av dessa provocerande abort-trådar under temat "döda sitt barn" får reaktioner. Men det kommer förstås nytt folk till FL hela tiden?

• Anonym (mor vega)
    Anonym (mamma till 4 underbara) skrev 2015-05-26 07:20:19 följande:
    Kanske har någon som velat fått en annan tanke.
    Det hoppas jag kommer inifrån och inte pga att ngn smaklös person kallar abort för att "döda ett barn"! Jag är stolt mor till två underbara ungar och har aldrig gjort en abort men min yngsta gjorde en medicinsk dylik (i tonåren) när hon var i vecka 7 och det var fullständigt oladdat och över på tre-fyra timmar. Vi fick fint bemötande på sjukhuset och inte en tillstymmelse till pekpinne och nedlåtande attityd.
  • Anonym (mor vega)
    Anonym (mamma till 4 underbara) skrev 2015-05-26 15:23:36 följande:

Denna diskussion har urartat totalt. Abort är bra att det finns att ta till men jag tycker att det är alldeles för lätt att utföra en. Knappt så någon ens reagerar. Ett engångsligg och oj jag blev gravid nå inget att ha= abort. Det är lite det jag ville få fram men nu stiger jag till sidan.

Du inledde med att provocera och mena att en abort är "ATT DÖDA ETT BARN"! så om en sådan tråd urartar är det fullt begripligt. 
Svar på tråden Varför abort???