Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

"Pressade" min man till ett JA i förtid

på vilket sätt skulle detta vara utpressning? Det förstår jag inte faktiskt. 

Du har varit ärlig med hur du känner det och förklarat mer ingående hur dina känslor påverkar ditt liv. 

Det är inte att utöva utpressning utan snarare vara tydlig och ärlig . 

Det är ju snarare du som låtit honom styra över när barnet skulle bli till och det kan jag väl tycka är en smula dumt , ni har ju kunnat bli föräldrar mycket tidigare om ni vågat prata ur hjärtat till varandra om barnfrågan. 

det handlar ju egentligen om när han är redo utan om att du behöver visa honom hur viktigt det här verkligen är.  

• Fjäril kär
    Fjäril kär skrev 2015-05-24 16:06:20 följande:

på vilket sätt skulle detta vara utpressning? Det förstår jag inte faktiskt. 

Du har varit ärlig med hur du känner det och förklarat mer ingående hur dina känslor påverkar ditt liv. 

Det är inte att utöva utpressning utan snarare vara tydlig och ärlig . 

Det är ju snarare du som låtit honom styra över när barnet skulle bli till och det kan jag väl tycka är en smula dumt , ni har ju kunnat bli föräldrar mycket tidigare om ni vågat prata ur hjärtat till varandra om barnfrågan. 

det handlar ju egentligen om när han är redo utan om att du behöver visa honom hur viktigt det här verkligen är.  

det handlar ju egentligen INTE om när han är redo... ska det stå i sista meningen
Svar på tråden "Pressade" min man till ett JA i förtid