• Anonym (Singelman)

    Singlar!

    Hur ofta har ni sex?

  • Svar på tråden Singlar!
  • Anonym (snubbe)
    Anonym (Kicki) skrev 2015-05-28 15:30:57 följande:

    Att vara så gammal och känna som att man inte duger vare sig för sex eller förhållande kan inte vara kul. Och du verkar försökt ordentligt också. Jag hade varit fullständigt förstörd och knäckt om det varit jag. Håller tummarna för dig!

    Kram


    Ja, så är vardagen för ganska många män och visst blir man knäckt med tiden.
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (snubbe) skrev 2015-05-28 23:57:06 följande:

    Ja, så är vardagen för ganska många män och visst blir man knäckt med tiden.


    Hur vet du att ni är så många?

    Och vad tror du vore lösningen? Införa tvång för tjejer att svara ja på sexinviter?
  • Anonym (snubbe)
    Anonym (Singelman) skrev 2015-05-29 00:06:49 följande:
    Hur vet du att ni är så många?

    Och vad tror du vore lösningen? Införa tvång för tjejer att svara ja på sexinviter?
    Det är bara att läsa vissa trådar här. Finns uppenbarligen rätt många 35-åriga oskulder (och även uppåt) bland männen, inget ovanligt alls. 

    Jag kan inte se någon lösning. Sexinviter är det mest alphahannar som ägnar sig åt och då svarar tjejer ja helt frivilligt. Tjejer är väldigt selektiva (kräsna) och det ligger djupt rotat i biologin, således ett svåråtkomligt problem. 


    Om killar som grupp gör sig attraktivare så löser det ingenting, då sätter tjejer ribban ännu högre och andelen ensamma killar, liksom andelen alphahannar, förblir oförändrad. 

  • Anonym (Singelman)
    Anonym (snubbe) skrev 2015-05-29 00:43:28 följande:

    Det är bara att läsa vissa trådar här. Finns uppenbarligen rätt många 35-åriga oskulder (och även uppåt) bland männen, inget ovanligt alls. Jag kan inte se någon lösning. Sexinviter är det mest alphahannar som ägnar sig åt och då svarar tjejer ja helt frivilligt. Tjejer är väldigt selektiva (kräsna) och det ligger djupt rotat i biologin, således ett svåråtkomligt problem. 

    Om killar som grupp gör sig attraktivare så löser det ingenting, då sätter tjejer ribban ännu högre och andelen ensamma killar, liksom andelen alphahannar, förblir oförändrad. 


    Du har ingen lösning alltså? Mer än att beklaga sig över den sexbrist man lider av.
  • Anonym (Singelman)

    Min lösning, kortfattat, handlar om att män skall bli mera selektiva och avdramatisera synen på sex som en förutsättning för ett gott liv för en man.

  • Anonym (snubbe)
    Anonym (Singelman) skrev 2015-05-29 00:47:12 följande:
    Du har ingen lösning alltså? Mer än att beklaga sig över den sexbrist man lider av.
    Jag har inte beklagat mig över sexbrist, var läser du det någonstans?
    Skrev att jag inte har fått kyssar eller kramar, vilket är värre.

     

  • Anonym (Singelman)
    Anonym (snubbe) skrev 2015-05-29 01:24:06 följande:

    Jag har inte beklagat mig över sexbrist, var läser du det någonstans?

    Skrev att jag inte har fått kyssar eller kramar, vilket är värre. 


    Vad har du för lösning där, då?
  • Anonym (snyggare än snyggast)
    Emma 89 skrev 2015-05-28 17:51:27 följande:
    Sthlm
    Där borde ju finnas alla möjligheter att ligga mycket.
  • Anonym (snyggare än snyggast)
    Anonym (tjejen) skrev 2015-05-28 18:41:20 följande:

    Jag har sex varje dag. Ibland blir det flera gånger om dagen om jag träffar flera olika killar. Jag har varit singel ett år:)


    Bor du med i sthlm?
  • Anonym (varannan vecka)

    Varannan vecka ungefär, har en KK som jag ligger med.

    Något mer vill jag inte ha.

  • Emma 89
    Anonym (snyggare än snyggast) skrev 2015-05-29 08:43:17 följande:

    Där borde ju finnas alla möjligheter att ligga mycket.


    Haha ja det är absolut inget problem om jag vill. Jag är ensamstående till en 4-åring och har inte så mkt fritid. När jag väl har tid orkar jag inte slösa tid på att träffa nån från nätet och bli besviken. Och när jag går ut på krogen brukar jag inte träffa någon tillräckligt intressant för att dra hem heller. Så sexbristen är mitt eget fel.
  • Anonym (snyggare än snyggast)
    Emma 89 skrev 2015-05-29 12:02:04 följande:
    Haha ja det är absolut inget problem om jag vill. Jag är ensamstående till en 4-åring och har inte så mkt fritid. När jag väl har tid orkar jag inte slösa tid på att träffa nån från nätet och bli besviken. Och när jag går ut på krogen brukar jag inte träffa någon tillräckligt intressant för att dra hem heller. Så sexbristen är mitt eget fel.
    Fast ett tag lyckades du ju väldans bra..;) Var det samma kille eller var det olika gång till gång?
  • Emma 89
    Anonym (snyggare än snyggast) skrev 2015-05-29 12:11:39 följande:

    Fast ett tag lyckades du ju väldans bra..;) Var det samma kille eller var det olika gång till gång?


    Nä killar som jag träffat ett tag. Senaste var dock rätt seriöst och jag blev dumpad utan en förklaring och sedan dess har jag bara inte haft lust. Måste ta mig i kragen och ge mig ut igen ;)
  • Anonym (Singelman)
    Emma 89 skrev 2015-05-29 17:33:18 följande:

    Nä killar som jag träffat ett tag. Senaste var dock rätt seriöst och jag blev dumpad utan en förklaring och sedan dess har jag bara inte haft lust. Måste ta mig i kragen och ge mig ut igen ;)


    Är sex viktigt för dig?
  • Anonym (snubbe)
    Anonym (Singelman) skrev 2015-05-29 01:47:10 följande:
    Vad har du för lösning där, då?
    Ingen alls, tyvärr. :(
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (snubbe) skrev 2015-05-29 17:44:07 följande:

    Ingen alls, tyvärr. :(


    Har du ställt in dig på ett liv utan närhet?
  • Anonym (snubbe)
    Anonym (Singelman) skrev 2015-05-29 18:17:39 följande:
    Har du ställt in dig på ett liv utan närhet?
    Hur menar du då? Det är inget självvalt.
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (snubbe) skrev 2015-05-29 19:36:25 följande:

    Hur menar du då? Det är inget självvalt.


    Nej, men du tycks samtidigt utstråla viss uppgivenhet här.
Svar på tråden Singlar!