• Anonym (Trådskapare)

Vad är det för fel på min tjej? Hon föredrar att kolla på nakna kvinnor hellre än nakna män

Min tjej säger att hon inte är homo- eller bisexuell, ändå säger hon att hon tycker nakna kvinnor är mycket snyggare än nakna män. Är det normalt? Min tjej säger att det är det. Hon har t ex en naken kvinna som bakgrund på datorn.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det för fel på min tjej? Hon föredrar att kolla på nakna kvinnor hellre än nakna män
  • Mrs Okänd

Inte normalt! Skrattande fast jag vet inte om det är normalt att man har en naken karl som bakgrund heller. Nej, det är det inte.

• Anonym (Mary)

Jag är kvinna och hetero, jag tycker att helt nakna män är verkligen inte vackert att titta på, kvinnor är mycket vackrare. Men en man med bar överkropp och byxor på är nog det hetaste som finns. Könet vill jag däremot inte se.

• Mrs Okänd

Hehe...jag kan tänka mig en bild på en man med kortärmad tröja och bar underkropp...Tungan ute fast inte som bakgrund på datorn.

• Linux1003
    Anonym (Trådskapare) skrev 2015-05-27 13:06:35 följande:

Min tjej säger att hon inte är homo- eller bisexuell, ändå säger hon att hon tycker nakna kvinnor är mycket snyggare än nakna män. Är det normalt? Min tjej säger att det är det. Hon har t ex en naken kvinna som bakgrund på datorn.

Jag kan bara hålla med din tjej. Vi har nog samma smak. Flört
  • Anonym (Normalt.)

Det är normalt.

Jag är en kille och jag föredrar att se nakna kvinnor istället för män (jag är homosexuell).

• Anonym (..)

Det är inte konstigt. Jag tycker kvinnokroppen är vackrare men jag tänder inte på den.

• Mrs Okänd
    Anonym (Normalt.) skrev 2015-05-27 13:24:49 följande:
    Det är normalt.
    Jag är en kille och jag föredrar att se nakna kvinnor istället för män (jag är homosexuell).

Men hur skulle det då vara om du hade en naken man på datorn?
  • Mrs Okänd
    Anonym (Normalt.) skrev 2015-05-27 13:24:49 följande:
    Det är normalt.

Såg det sista nu. Glad
  • Anonym (Trådskapare)
    Linux1003 skrev 2015-05-27 13:22:47 följande:
    Jag kan bara hålla med din tjej. Vi har nog samma smak. Flört
    Min tjej kollar helst på kvinnor av kurvigare modell.
  • Linux1003
    Anonym (Trådskapare) skrev 2015-05-27 21:53:36 följande:
    Min tjej kollar helst på kvinnor av kurvigare modell.
    Det gör jag också så hon har nog bra smak. Tungan ute

Jag skulle dock inte ha en kille varken naken eller påklädd som bakgrundsbild. Men någon påpekade om den kvinnliga sensualiteten och det kan jag bara instämma i jämförelse med killar.
  • Anonym (Tjej)

Är tjej och 100% hetero, jag finner inget nöje i att titta på nakna män. Däremot älskar jag att ha sex med min man, och gillar hans kuk. Men jag har inget behov av att kolla på massa okända nakna män.

Däremot är det roligare att titta på nakna tjejer, vi har mer former, snyggare kropp helt enkelt. Sedan kanske man gillar att jämföra sig också

• Anonym (jaha.)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-05-28 09:51:48 följande:

Är tjej och 100% hetero, jag finner inget nöje i att titta på nakna män. Däremot älskar jag att ha sex med min man, och gillar hans kuk. Men jag har inget behov av att kolla på massa okända nakna män.

Däremot är det roligare att titta på nakna tjejer, vi har mer former, snyggare kropp helt enkelt. Sedan kanske man gillar att jämföra sig också

Låter feministiskt och sexistisk.
  • MammAmma
    Anonym (..) skrev 2015-05-27 13:28:32 följande:

Det är inte konstigt. Jag tycker kvinnokroppen är vackrare men jag tänder inte på den.

Håller med och samma här. Jag är så heterosexuell man kan bli, men kollar hellre på en naken kvinnokropp än naken manskropp. Det är ren estetisk uppskattning för min del, inget sexuellt.
  • Anonym (Lovver)

Jag är lesbisk och har faktiskt en bild på en halvnaken man ovanför datorn, det är egentligen en kalender med bilder på bodybuilders. Annars tycker jag nog nakna (helnakna) män är bland det fulaste som finns. Mannen kan vara hur het som helst i övrigt men kuken förstör allt. Hänger den och dinglar blir det komiskt, står den rakt upp blir det ännu mer komiskt. Kvinnor är vackrare så är det bara!

• Mamori

Beror väl på om hon tycker de är vackra som en tavla typ. Då är det inte så konstigt men om det är så att hon finner dem attraktiva så är hon i alla fall bisexuell. Det behöver ju dock inte betyda att hon vill ha sex med en kvinna eller kan bli kär i en.

• Anonym (Sant)

Det finns fula individer av båda könet. Det finns vackra individer av båda könet. Vi kvinnor jämför oss ofta med varandra och vissa liksom hämtar inspiration av andra tjejer precis som ur en modekatalog. Jag menar gör inte killar likadant jämför sig med både spiderman batman och stålmannen och bestämmer sig sedan hurudan kropp de strävar efter. Min son har gener för stålmannen redan i 6 årsåldern han är söt och stark och lockar söta flickor till sig men har bara en speciell tjejkompis och vill rädda hela världen.

Svar på tråden Vad är det för fel på min tjej? Hon föredrar att kolla på nakna kvinnor hellre än nakna män