Hjälp, jag är kär i en annan man
Fy fan för sådana som dig . Berätta för din man så han har chans att komma ifrån dig och helst få vårdnaden om barnen också
Kan ni inte starta en egen tråd så vi kan diskutera det tråden handlar om? Ts har skrivit att hon vet att hon gör fel.
Förstår det är känsligt för alla otrogna patetiska stackare , som då kallar andra för moralister Naturligtvis ska ts sätta sig ner och berätta för sin man att hon knullar med en kollega och är "kär" . Helst när det är 3 stackars ungar som också helt ofrivilligt blir indragna i denna smutsiga sörja . Låt hennes man få bestämma hur han vill göra , har han lite cojones så lämnar han och tar barnen med sig
Jag kan köpa att man har ett dåligt förhållande och då lockas av en annan men inte när de är fler som blir lidande som i detta fall -barnen . Kan inte för mitt liv fatta att man fixar knullet när man vet man och barn sitter därhemma
Pratat lite med min mamma ikväll. Vågade inte erkänna hela sanningen för mamma då hon bröt ihop lite. Hon tycker att jag ska trycka undan känslorna jag har för den här killen. Jag kommer krossa maken med sanningen, enligt henne. Men är det verkligen rätt att leva ett liv i en lögn för att inte mannen ska bli helt förkrossad? Bara lite tankar så här på kvällskvisten.
Jag har alldeles missat att svara på frågan. Han är singel och har inga barn.
Inser att det låter som dubbelmoral. Går inte ha sex med min man men någon annan går alldeles utmärkt.... men jag har mina motiv.
Hej!
Jag ser att många skriver om att du ska tänka på dina barn. Att tänka på sina barn är inte att automatiskt välja att stanna kvar. Jag har inga barn själv, men jag har varit ett i en familj där föräldrarna levde isär, med nya partners.
Jag ser inte att jag hade varit en lyckligare människa om mina föräldrar bott ihop. Tvärtom! De är mycket olika som personer men har trots det lyckats att förbli någorlunda vänner då de just flyttade isär i tid. Men, en sak vill jag påpeka. OM du väljer att lämna din man, prata mycket med era barn om detta. Förklara att de går före allt. Och sätt upp tydliga ramar för olika vardagliga saker då din eventuellt nya är med i bilden. Typ hur ni ska hantera konflikter, hur han ska tilltala barnen och att de även i ert hem ska känna sig hundra procent hemma. DET är att tänka på barnen.
Sedan vill jag även påpeka att barn som ser de vuxna ta ansvar för sin egen lycka har bra förebilder att se upp till när de sedan står inför liknande situationer. Vad som nu gör dig lycklig, stanna eller gå är en annan fråga som bara du kan svara på.
Man lever bara en gång. Jag önskar dig all lycka min vän!
Länge sedan jag såg en tråd där eufemismerna och flosklerna rapas upp på löpande band , dels av ts själv om hennes "snedsteg" och andra .. Blir smått illamående på riktigt .
Jag känner igen det här så det är jag som är kvinnans man som hon är gift med. Detta är en fruktansvärd historia som har sårat mig enormt speciellt eftersom jag hela tiden kommer på henne med hemligheter kring detta. Hon säger inget själv. Jag kom på dom av en slump för två veckor sedan när hon lämnade våra barn ensamma hemma på natten för att åka till den andra killen när jag jobbade (arbetar natt). Vår äldsta son ringde och var skräckslagen när mamma var borta. Den natten lovade hon mig och barnen att dom bröt kontakten med varandra men i lördags kom jag på dom igen så det var lögn det också. Trots alla sår och lögner älskar jag min fru. Jag har i två veckor försökt att sluta älska henne men det går inte. Jag älskar mina barn och min fru och vill bli en lycklig familj igen även om det tar tid, det får ta den tid det tar. Jag ska förlåta hur sjukt det en låter. Under deras förhållande har hon fortsatt säga till mig att hon älskar mig och att hon bara vill ha mig och inte vara med någon annan. att hon klarade av att säga så när hon visste att hon provade en annan man, det måste ändå betyda något tror jag. Nåt finns kvar för mig även om hon har svårt att plocka fram det just nu när hon är ytligt nykär.
Var är alla tummen upp till TS som ni var så pigga på för några dagar sedan, vissa av er? Såg igenom henne direkt
Enskild vårdnad till pappan, kan man lämna sina barn ensamma för att åka och knulla är man inte värdig som förälder öht.