Inlägg från: Anonym (svårt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svårt)

Hjälp, jag är kär i en annan man

Säger kram och lycka till. Så svårt detta. Förstår dej precis. Vad man än gör så känns det som att det blir fel och man sårar någon. Man är bara människa! Med känslor. Att vara kär är så underbart men mycket svårt ibland. Det är bara du som vet hur du ska göra,och tyvärr måste man göra illa någon annan:( lycka till!

• Anonym (svårt)

Jag tycker många är så hårda och påhoppande här mot ts. Jag hade nog fortfarande agerat 'själviskt' och faktiskt tänkt igenom vad jag velat själv innan jag kanske splittrat en familj eller sårat någon oerhört. Ibland är det bättre att inget veta om man är i en relation som är lite dålig. Jag hade iaf inte velat veta om min partner hade en affär eller en tillfällig förbindelse. Hade han valt mej så hade jag inte behövt veta det. Vill man skiljas är det ju en annan sak. Det är många som såras. Så än en gång,hoppas det löser sej och att du gör det som känns rätt för dej.

• Anonym (svårt)
    Anonym (Sara) skrev 2015-05-29 10:50:41 följande:

Jag tänker som du. Jag hade inte velat veta om min man haft en affär.

Har dessutom gått igenom det ts beskriver och valde att stanna utan att berätta. Oftast funkar det bra ibland får jag väldigt dåligt samvete och mår dåligt över det. Tänker att det är rätt åt mig. Jag ångrar inte att jag inte har berättat.

Förstår det. Det dåliga samvete får man stå ut med men jag tror det skadar mer än vad det hjälper att berätta sådant ibland.
Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man