Inlägg från: Anonym (.. xx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.. xx)

Hjälp, jag är kär i en annan man

jag tror att du är lite kär i kärleken ts, "den här gången är det besvarat" fundera på det
    "ska jag förstöra 10 år för en man jag inte vet nåt om " skriver du på ett ungefär ( minns inte ) du måste alltså ha en nödutgång -en säkerhet. fundera på det oxå

-du hade alltså lämnat din man för den förste du var kär i om det varit besvarat ? 
    -hur kan du förstöra 10 år ? de har ju redan passerat. om man är kär är man då kan man inte väga för och emot osv. det bara är

du är nog olycklig med din man alt så har du en gene problematik som inte har med ditt äktenskap och din man att göra

mitt förslag är att du funderar på hur du är och vilka mönster du tycks ha. och söker hjälp för de, med eller utan din nuvarande man

• Anonym (.. xx)
    Ciciri skrev 2015-05-30 07:36:43 följande:
    Fast en besvarad kärlek ÄR en stor sak att få uppleva. Många människor går genom hela livet och det klaffar ALDRIG. Jag kan faktiskt förstå att man kan offra väldigt mycket för att få leva ut det, om miraklet en gång händer. (Därmed inte sagt att det är rätt ur ett religiöst eller moraliskt perspektiv, eller att det är rätt mot barnen att lämna äktenskapet, eller riskera att det tar slut om maken får veta.)
    javisst men 2 ggr under ett äktenskap och nu är det " rätt " bara för det är besvarat då.. nja känns lite oäkta om du frågar mig. jag tror ts har en problematik som hon bör ta tag på
  • Anonym (.. xx)

men ts, eftersom du rådfrågar så finns det en osäkerhet.

hade du vart säker på din sak hade du packat den där väskan.

fundera på varför du är osäker -är det verkligen äkta eller är det " bara " att det är besvarat
    jag tror att om du fortsätter med din man kommer det komma en ny förälskelse, och jag tror att om du flyttar ihop med den nya kommer det en ny förälskelse.
    mao - du kommer träffa många nya förälskelser tills du behandlat orsaken, den som finns hos dig själv
    mitt förslag är att du behandlar den där orsaken hos dig innan du kraschar

Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man