Hjälp, jag är kär i en annan man
Skäms TS. Du betrer dig som en fnittrig, kåt 15 årig tjej. Du ska föreställa att vara en vuxen ansvarstagande fru och mamma. Är det en sån här bild du vill förmedla av kvinnor till dina barn? Att de är våp som sviker sin familj genast någon man ger dom lite uppmärksamhet.
Jag är själv make och far, kan inte heller förneka att jag kan attraheras enormt av kvinnor som inte är min fru, men där stannar det. Även då jag blivit direkt uppvaktad och stött på, skulle det aldrig falla mig in att svika min fru och mina barn på det sättet. Även om det i fantasin någon gång frestat mig så skulle jag aldrig klara av att möta besvikelsen i deras ögon över vad jag isåfall skulle gjort vår familj. Man behöver inte leva ut alla lustar man upplever, likt en hormonstinn tonåring.
Du är gift, alltså har du lovat trohet i nöd och lust. Är det bara ord för dig utan innebörd? Alla äktenskap har sina toppar och dalar, det hör till. Däremot hör det inte till att sära på benen genast förhållandet inte är 100% på topp.
Du har av ren egoism satt din egen sexuella njutning före din man och dina barn.