Hjälp, jag är kär i en annan man
Jag känner igen det här så det är jag som är kvinnans man som hon är gift med. Detta är en fruktansvärd historia som har sårat mig enormt speciellt eftersom jag hela tiden kommer på henne med hemligheter kring detta. Hon säger inget själv. Jag kom på dom av en slump för två veckor sedan när hon lämnade våra barn ensamma hemma på natten för att åka till den andra killen när jag jobbade (arbetar natt). Vår äldsta son ringde och var skräckslagen när mamma var borta. Den natten lovade hon mig och barnen att dom bröt kontakten med varandra men i lördags kom jag på dom igen så det var lögn det också. Trots alla sår och lögner älskar jag min fru. Jag har i två veckor försökt att sluta älska henne men det går inte. Jag älskar mina barn och min fru och vill bli en lycklig familj igen även om det tar tid, det får ta den tid det tar. Jag ska förlåta hur sjukt det en låter. Under deras förhållande har hon fortsatt säga till mig att hon älskar mig och att hon bara vill ha mig och inte vara med någon annan. att hon klarade av att säga så när hon visste att hon provade en annan man, det måste ändå betyda något tror jag. Nåt finns kvar för mig även om hon har svårt att plocka fram det just nu när hon är ytligt nykär.