Hjälp, jag är kär i en annan man
Ni behöver en timeout från varandra. Prova att bo varannan vecka hemma med barnen och varannan hos kompisar/släktingar.
Ni behöver en timeout från varandra. Prova att bo varannan vecka hemma med barnen och varannan hos kompisar/släktingar.
Om du som mamma kan lämna dina barn ensamma på natten för att åka till din älskare så hoppas jag att pappan begär ensam vårdnad om barnen när ni har separerat. Fy fan så vidrigt beteende, och jag kan absolut förstå att barnen blev livrädda när de vaknade upp och var ensamma.
Till mannen. Jag vet hur du känner, för jag har också varit i samma situation där kvinnan jag älskade och har barn med plötsligt har en ny man. Det är fruktansvärt och känslan av svek kan vara så overklig att man inte kan ta in det. Därför tog det mig några dygn innan det verkligen sjunkit in och jag kunde byta från chock/sorg till ilska. Mitt råd till dig är, oavsett hur mycket du älskar henne: Just nu pissar hon på dig. Tillåt det inte! Du är värd så mycket mer. Även om hon tycker att ni har haft det dåligt så ska hon fanimej respektera dig som sina barns pappa och sin man (eller exman), och kan hon inte sköta det här på ett snyggt sätt så bryt. Var ifrån henne, för du kommer bara att må dåligt av att ha henne omkring dig.
Som folk har sagt förr: Man kan inte rå för sina känslor, men man kan fan styra hur man ska agera på dem!
Jag tror att chansen att TS man skulle acceptera ovan nämnda förslag är extreeeemt liten.
...men vad vet jag.