replica skrev 2015-05-30 00:13:59 följande:
Usch, lider med er! 

Min första graviditet slutade i MA som upptäcktes i v. 10, började då blöda och åkte in på VUL. Visade sig att fostret hade dött i v. 5-6.. Efter några månader tror jag att jag fick ett väldigt tidigt MF, hann inte ta grav.test dock..
Efter nästan 1 år så testade vi positivt igen! Men började blöda i v. 6, fick göra VUL men de kunde ej se något då.. Så fick komma tillbaka efter några veckor.. När vi gjorde nästa VUL så fick vi se ett pickande litet hjärta, lyckan var totalt! Fortsatte dock att blöda till v.13-14 ungefär, vilket var otroligt jobbigt psykiskt! Efter mycket om och men så slutade det dock väl, och idag har vi en snart 9 månaders pojk här hemma.
Vill i vilket fall skicka ett gäng virtuella styrkekramar! Vet hur det är att behöva genomgå ett MF, det är fruktansvärt! All styrka till er båda!
Kram!
Det är så himla tråkigt. Jag beklagar ditt missfall. Och gratulerar dig oerhört mycket över din lilla grabb! Rös till av din historia. Jag önskar jag kunde ha samma tur som du haft! Nästa gång ska vi dock se till att hålla alla tummar för att det blir en liten bebis till slut!
Tack så jättemycket! Ta hand om dig och din familj!
Kram!