Inlägg från: Anonym (Nej...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej...)

Konstigt nog så kunde npfbarn uppföra sig förr.

Anonym (ansvar) skrev 2015-05-30 14:22:23 följande:

Nej. 1969 började alla gå samma klass igen, förutom särskolebarnen.

Vi hade OBS-klass på min skola när jag gick på högstadiet. Det var ca 1990...
  • Anonym (Nej...)
    Anonym (håller med) skrev 2015-05-30 19:32:24 följande:

På FL hävdar många att det är diskriminering att kasta ut barn med funktionsnedsättningar som stör på restauranger eller att kräva att de inte ska störa grannarna i hyreshus genom att gapa och skrika hela tiden.

Så du sitter här och uttrycker dig som du gör pga vad du har läst på FL?? Dina åsikter bygger alltså på detta? Du kallar barn för små äckel... Suck, jag orkar inte ens fortsätta...
  • Anonym (Nej...)
    Anonym (NPF-"barn") skrev 2015-05-31 17:38:50 följande:

Jag är född på sjuttiotalet har ADHD och kunde/kan verkligen inte sitta still. Trots att det var hårdare då, föräldrarna strängare och fan och hans moster. Det enda som kunde få mig stilla var om jag hotades med stryk eller fick stryk och man fick inte slå barn på vare sig 70- eller 80-talet heller.

Så du får nog gå längre tillbaks i tiden för att hitta "dina" skötsamma NPF-barn, för dampade loss och störde, det gjorde vi även 1985, precis som idag.

Men kunde du sitta still om du hotades med stryk? Hur kan det komma sig? Är bara helt ärligt nyfiken... Tycker ABSOLUT INTE att man ska hota barn med stryk!!!
Svar på tråden Konstigt nog så kunde npfbarn uppföra sig förr.