Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Missnöjespartiet (MNP)

Det verkar som du hittat på ett parti som verkligen skulle kunna sopa banan med SD om de lyckades komma över svårigheten att få opinion och publicitet initialt.

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Mentat skrev 2015-06-02 08:22:39 följande:

Jag antar att TS favoritparti är ett som är den totala motsatsen till de uppräknade punkterna. I valet mellan enbart dessa två partiet skulle nog i så fall min röst falla på MNP

Jag antar att återinförandet av dödsstraff, hemmafrubidrag, stopp för invandringen och omedelbart EU-utträde inte väger lika tungt i din vågskål som tanken på att vargjakten inte skulle styras av Naturvårdsverket och länsstyrelser utan av mer naturorienterade organisationer som Jägareförbundet.

Själv har jag svårt att hitta en enda punkt jag sympatiserar med, skulle möjligen vara utbyggnad av kärnkraften men i så fall i en helt annan kontext där fokus låg på att så snabbt som möjligt minska utsläppen av växthusgaser.
  • FDFMGA
    Mentat skrev 2015-06-03 06:48:13 följande:
    Jag påstår inte att jag sympatiserar med allt det TS räknar upp men jag skulle definitivt inte sympatisera med ett parti där alla punkter vore omvända.
    Tja, om du sätter ingen/inget framför punkterna så får du väl i princip nuläget för de flesta eller alla partier:

Inget dödsstraff etcetera.
Svar på tråden Missnöjespartiet (MNP)