Obefintlig uthållighet, KAN inte ha sex
Det här kommer bli ostrukturerat
Jag och min tjej har vart tillsammans i 6 år. På hela den tiden har vi knappt haft ett enda riktigt samlag och varenda gång har det vart mitt fel. Jag kan inte kalla det "för tidig utlösning" för då tänker man på att tex inte kunna ha sex mer än 1-3minuter. Men jag kan inte ha sex alls, vilken 'gräns' man än använder. Vi kan i bästafall bara ligga helt stilla i sängen, minsta röresle så är de över direkt. Därför funkar inte dom vanliga råden som "start&stopp" o sånt öht.
Att de är så extremt har gjort så att jag med tiden börjat bli mer o mer förtvivlad och även börjat hata mig själv, för jag tycker de är helt självklart att jag ska klara av och ligga. Allra mest för att jag så otrolit gärna vill att min tjej ska ha det bra men oxå för att jag gärna vill själv (men de är mindre viktigt.)
Letar allså inte efter nån tillfällig sprej eller salva som riktar sej till "1-3minuter" problemet som jag skrev tidigare utan en permanent lösning som i allafall kan ge nåt litet hopp om framsteg. Vilken seriös operation elr behandling som helst kan jag prova, för den här skiten har verkligen tagit över hela mitt liv o känner mej totalt värdelös. Om en sån lösning innebär att jag kan ha sex utan och känna nåt så är det 1000ggr bättre än nu.
Jag skakar av förtvivlan bara av och skriva detta, så desto färre personer jag måste berätta för i vården/etc desto bättre. Har skjutit de framför mej länge pga jag skäms så djupt men nu vill jag verkligen försöka ta tag i det.
Vart vänder jag mej?
(fråga gärna om ni undrar nåt annat)