Så var det det här med analsex...
Jag går rakt på sak och vill ha en diskussion kring det här med analsex. Finns säkert massa trådar om det innan men är för lat för att leta bakåt.
Hur vanligt är det med analsex i stabila relationer egentligen? Och till alla kvinnor, vad tycker ni om det? Män, vad tycker ni om att få knulla på det här sättet och varför? Och hur hårt/brutalt är det ok att mannen knullar analt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-02 23:52
Det verkar vara blandade känslor för det här med analsex... Till er som gillar det undrar jag nu hur vanligt det är att kvinnan "ställer upp" för mannens njutning? Hur vanligt är det att du som kvinna får väldigt ont och kanske t om börjar gråta när mannen knullar dig hårt och brutalt för att han helt enkelt inte kan låta bli? Ni är flera män som varit inne på att det är otroligt skönt, kanske t om skönare än vaginalt, hur vanligt är det att du kört på trots att kvinnan bett dig sluta? Har du ens kunnat sluta när det varit så skönt som du beskrivit?
Jag tror inte att jag är den enda kvinnan härinne som fått bita ihop och stå ut för att ge min man den njutningen...