• eveofeden

Så var det det här med analsex...

Jag går rakt på sak och vill ha en diskussion kring det här med analsex. Finns säkert massa trådar om det innan men är för lat för att leta bakåt.

Hur vanligt är det med analsex i stabila relationer egentligen? Och till alla kvinnor, vad tycker ni om det? Män, vad tycker ni om att få knulla på det här sättet och varför? Och hur hårt/brutalt är det ok att mannen knullar analt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-02 23:52
    Det verkar vara blandade känslor för det här med analsex... Till er som gillar det undrar jag nu hur vanligt det är att kvinnan "ställer upp" för mannens njutning? Hur vanligt är det att du som kvinna får väldigt ont och kanske t om börjar gråta när mannen knullar dig hårt och brutalt för att han helt enkelt inte kan låta bli? Ni är flera män som varit inne på att det är otroligt skönt, kanske t om skönare än vaginalt, hur vanligt är det att du kört på trots att kvinnan bett dig sluta? Har du ens kunnat sluta när det varit så skönt som du beskrivit?

Jag tror inte att jag är den enda kvinnan härinne som fått bita ihop och stå ut för att ge min man den njutningen...

• Svar på tråden Så var det det här med analsex...
  • Anonym (nej tack!)

Tycker inte om analsex alls och skulle aldrig gå med på att ha det. Har provat i tidigare relationer men det känns bara förnedrande och som tur är gillar min man det inte heller .

• Anonym (långschlang)

Aldrig i livet inte i avloppet

• Anonym (Nyfiken)

Både jag och sambon är lite nyfikna på analsex och vill testa det, nån gång i framtiden. Jag är rädd att det ska göra ont, och han är också nervös, kanske för att göra illa mig eller nåt sånt. Det som får mig att vilja prova är de historier man hör/läser om att det ska vara jätteskönt, och isåfall missar man ju något om man aldrig provar. Å andra sidan finns ju även historier om att det gör ont och känns som att bajsa baklänges, eller hur det nu var.

Jag har även en viss oro för att det inte ska vara ordentligt rent så att han får bajs på sig. Inte för att det skulle vara hela världen, men ändå. Har någon nåt tips på hur man rengör på ett enkelt och effektivt sätt?

• Anonym (Gillar)

Jag har tidigare varit en motståndare mot analsex, med min första kille så var det ingen sån aktivitet. Ingen av oss va heller särskilt intresserad.

Med nästa kille så var det ett evigt tjatande och jag gav med mig för att jag dels tänkte att då får jag veta hur det känns och säga att jag inte gillar det (eftersom det va inställning jag hade ) och så slutar han tjata.

Jag va inte överförtjust och han va inte så försiktig. Då kan jag erkänna att det faktiskt kändes förnedrande. Ingen höjdare.

Med tredje killen så var det i början som med första, absolut inget intresse från någon av oss, han hade inte provat innan som jag. När han efter många år kommer på att han kanske skulle vilja prova så börjar vi prata om det. Vi pratar om det ganska lång tid innan vi testade första gången.

Vad händer? Jo båda gillar det. Det va skönt för båda och jag känner mig inte ett dugg förnedrad.

Det känns väldigt intimt och nära.

Vi har inte analsex jämt utan nån gång ibland (igår var senast) och det är jag som styr mest när jag känner att jag är sugen på det.

Om min kille hintar om att han vill och jag inte vill så tjatar han inte utan släpper det direkt.

Det går liksom inte köra nåt råknull i rumpan, iaf inte på mig men min kille har inget emot att det går långsammare än vanligt "det finns en tjusning i att behöva hålla tillbaka och köra sakta när man kommer, det är jävligt skönt" säger han.

Jag själv kan inte komma enbart genom analsex med med en vibrator samtidigt så är det så jävla skönt att komma när jag har min kille där bak.

Ingen förnedring, bara kärlek, väldigt mycket kärlek. <3

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-05-31 21:44:46 följande:

Jag har tidigare varit en motståndare mot analsex, med min första kille så var det ingen sån aktivitet. Ingen av oss va heller särskilt intresserad.

Med nästa kille så var det ett evigt tjatande och jag gav med mig för att jag dels tänkte att då får jag veta hur det känns och säga att jag inte gillar det (eftersom det va inställning jag hade ) och så slutar han tjata.

Jag va inte överförtjust och han va inte så försiktig. Då kan jag erkänna att det faktiskt kändes förnedrande. Ingen höjdare.

Med tredje killen så var det i början som med första, absolut inget intresse från någon av oss, han hade inte provat innan som jag. När han efter många år kommer på att han kanske skulle vilja prova så börjar vi prata om det. Vi pratar om det ganska lång tid innan vi testade första gången.

Vad händer? Jo båda gillar det. Det va skönt för båda och jag känner mig inte ett dugg förnedrad.

Vi har inte analsex jämt utan nån gång ibland (igår var senast) och det är jag som styr mest när jag känner att jag är sugen på det.

Om min kille hintar om att han vill och jag inte vill så tjatar han inte utan släpper det direkt.

Det går liksom inte köra nåt råknull i rumpan, iaf inte på mig men min kille har inget emot att det går långsammare än vanligt "det finns en tjusning i att behöva hålla tillbaka och köra sakta när man kommer, det är jävligt skönt" säger han.

Jag själv kan inte komma enbart genom analsex med med en vibrator samtidigt så är det så jävla skönt att komma när jag har min kille där bak.

Det låter ju jättebra som du har det med din nuvarande kille. Det är så det ska vara. Vi har det också så, fast utan analsexet då :) Ingen tjatar om att få göra saker, utan allt sker på bådas villkor, och vi respekterar varandra.

Analsex tillsammans med vibrator är ett bra tips. Det skulle jag gärna vilja prova :)

Det närmaste jag kommit analsex var när mitt ex på fyllan råkade pricka fel när vi skulle ha sex. Han kom inte in så långt, men jag kommer ihåg att det gjorde lite ont dagen efter ändå, för han tryckte till lite. Jag sa dock till honom att han var på fel ställe och då bad han om ursäkt, och sen hade vi vanligt vaginalt sex. Så jag förlät honom, eftersom det var ett ärligt misstag.  
  • eveofeden
    Anonym (Gillar) skrev 2015-05-31 21:44:46 följande:

Härligt att ni verkar hittat något som fungerar för er! Hur hade du reagerat om din kille tagit kommandot och varit så som din andra kille? Alltså inte så försiktig.
  • MammAmma

Jag gillar det, ibland. Men då vill jag ha det lugnt, inget rått bankande, jag ska ju ha baken även för annat. Men gillar killen inte det så klarar jag mig fint utan, brukar ändå inte vara sugen på analt mer än en gång i kvartalet, eller så.

• Tom Araya
    eveofeden skrev 2015-05-31 20:14:39 följande:

Jag går rakt på sak och vill ha en diskussion kring det här med analsex. Finns säkert massa trådar om det innan men är för lat för att leta bakåt.

Hur vanligt är det med analsex i stabila relationer egentligen? Och till alla kvinnor, vad tycker ni om det? Män, vad tycker ni om att få knulla på det här sättet och varför? Och hur hårt/brutalt är det ok att mannen knullar analt?

Jag börjar med ett tips för att leta trådar:
    Skriv huvudämnet i sökfältet så får du upp alla trådar som innehåller ordet i trådstarten, så slipper du bläddra så mycket.

Jag är man och jag gillar analsex och att ge kvinnan anal stimulans på alla sätt. Drygt hälften av de tjejer/kvinnor jag dejtat har uppskattat det.
    Dels är jag lite av en rump-man och tänder på det, men det passar även bra ihop med den dominanta sida jag upptäckt hos mig själv.
    Analsex kan inte jämföras med vaginal sex, det känns helt annorlunda, båda skönt på sitt sätt.
    Ibland kan jag ha lite svårt att komma vid vaginalt samlag och då funkar analt väldigt bra.
  • Anonym (Gött!)

Har tidigare svarat i någon liknande tråd, men skriver gärna igen om min erfarenhet.
    Min första kille och jag skulle ha analsex, han var alldeles för hårdhänt och blodet rann, och gjorde skit ont. Tänkte väl, är det så, så tänker jag aldrig ens pröva igen. Sådan skräckupplevelse.
    Nästa kille frågade efter ett par veckor om jag skulle kunna tänka mig anal sex. Det blev blankt nej, då ville han veta om mina tidigare erfarenheter ang analsex, så när jag berättade skakade han på huvudet och sa att så gör man absolut inte. Så efter lite övertalning gick jag med på att prova. Liggande på magen helt avslappnad ( hur man nu kan vara det första gången) kudde under magen, massor av olja, försiktigt uttöjande av analen sedan försiktigt införande av kuken. Vilken wow upplevelse sedan en dildo i fittan så blev det ännu skönare. Så resten och även efter det tagit slut så var det mycket analsex. 
     Tyvärr har min nuvarande man för mycket bögfobi för att vilja gör detta, en stor sorg. Men har börjat med fingrarna o det är jag mycket tacksam för.
    Men det gäller att killen vet hur man gör, inte bara tror, Har varit med om den kategorien också, då fick dom sluta direkt med det dom trodde dom höll på med.

• Tom Araya

Jag har inte fattat kopplingen mellan analsex och bögar i huvudet på vissa...jag har analsex med kvinnor.

Svar på tråden Så var det det här med analsex...