Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
BIM-3 idag och inga spottings denna månad (provar progesteronkräm) än så länge. Har haft känningar i tjejmagen och igår hade jag ungefär som mensvärk, men inga andra symtom. Vågar inte testa mig än så jag väntar till BIM så får vi se!
Hej hej!
Nu hoppar jag in här igen efter semestern. Bim-4 i dag och känner ingenting ännu. Kanske slipper skengraviditeten den här månaden för att semestern fått en att tänka på annat :)
Vi testade att mysa på morgnar den här månaden istället för på kvällen, kan ju hoppas att det hjälper något.
BIM+2 neg gravtest och ingen mens. Hade jag varit gravid hade det synts på testen nu va??
Fy va less man är på att vänta hela tiden.. Vänta på äl, vänta på BIM, vänta på ett plus, vänta på mens? Vänta vänta vänta jag har inte lust att vänta;b
Var bergsäker på att mensen skulle kommit nu när jag vaknade..gått och kollat typ hela tiden sen 06 då den brukar komma direkt när jag vaknat...men ..inget..
Nu kommer det brunt/ rosa flytningar, välkommen mensen :( hoppar över i augusti tråden samt håller tummarna för elfte försöket gillt :)
Så här ligger den... Den är ju över linjen men tycker den hoppat så mycket å inte är så hög som jag sett att man ska ha... Finns de en chans tror du?
Bådar gott! Och tempen?
Så här ligger den... Den är ju över linjen men tycker den hoppat så mycket å inte är så hög som jag sett att man ska ha... Finns de en chans tror du?

Ja en billig sticka.. Kan aaaana streck om man anstränger sig så de e neg å sen ett digitalt neg..
Så länge mensen inte kommer finns det alltid en chans, vännen!
Har du tagit något mer gravtest?