• Anonym (johanna)

anal blekning naturligt.hur?

någon som vet något om hur man bleker analen? är en jätte ljus tjej men med en väldigt mörk anal vilket jag skäms för och skulle inte vilja ha så. så är grymt nyfiken på om någon faktist kanske har tips på hur man kan göra den ljusare utan att behöva beställa hem något. tack på förhand//

• Svar på tråden anal blekning naturligt.hur?
  • Hobgoblin

Människor har helt klart olika typer av problem ..... och olika mycket tid att fundera på dem..

• LaLola
    Hobgoblin skrev 2015-06-02 20:43:22 följande:

Människor har helt klart olika typer av problem ..... och olika mycket tid att fundera på dem..

Så sant.
  • taquine

Uppriktigt .. Vem går och gluttar sig själv i daimkrysset? Jag är långt ifrån purung men vet faktiskt inte ens vilken färg mitt har. Är det någon kille som klagat att du inte såg ut som tjejerna i hans p-rullar tro?
    Tragiskt isåfall :(

Goodness me
  • Anonym (britta)

Jaa duu...de första jag tänkte var att den människan har nog inte mött någo tungt i livet (ursäkta mig). Sen slog det mig - och skulle jättegärna vilja veta - vad EXAKT har det för betydelse o hur ofta tänker du själv om andra att "jösses va mörk anal hon där har"? Går du runt o viiisar den elller....låter helt patetiskt.

• Hobgoblin

Är ju snart sommar - testa solblekning!!
    Leeet the sunshiiiine, leeet the sunshine in , hahaha

• Aikido

Googlade lite men hittade ingenting seriöst. Blaha-recept med olika naturliga råvaror. Väteperoxid kanske fungerar Flört
    Beställ på nätet någonting färdigt som verkar seriöst. Tror knappast de skriver ANALBLEKNINGSKIT som innehåll.
    Annars får du väl sola naken. Sätt några tändstickor eller avbrutna tandpetare mellan stjärthalvorna så solen kommer åt överallt. Med lite tur får du samma färg på skinkorna som runt hålet.

• Drottningen70

Sätt dig och rotera på en halv citron minst en timme om dagen. Går utmärkt att göra framför tvn.

(Tackgodegudrattjaginteärungidag)

• taquine
    Hobgoblin skrev 2015-06-02 21:05:03 följande:

Är ju snart sommar - testa solblekning!!
    Leeet the sunshiiiine, leeet the sunshine in , hahaha

Sätta klädnypor i skinkorna så solen kommer åt ordentligt ,kan håret på övriga kroppen bli blekt borde det funka där också 
    Goodness me
  • Haskel

"KVINNANS KROPP, KVINNANS BESLUT"... eller vad var det det hette???

Om en kvinna önskar bleka sin egen anal, som faktiskt tillhör hennes egna kropp. Bör hon väl faktiskt få göra det, UTAN att behöva motta en jävla massa narr av andra människor.

Till TS:
    Tyvärr har jag inga råd om du ska gå tillväga. Men hoppas, för din skull, att någon vettig människa kan ge dig ett råd.

• Hobgoblin

Shit - nu kom moralpolisen på banan. 
    Klart hon får ljusa upp södra entrèn om hon vill men ... hur i helvete kan man ha problem med en sådan sak??? 
    Måste vara höjden av fåfänga  - att bleka ballongknuten - ja jösses, hahaha

• verklighetsförmedlingen
    Haskel skrev 2015-06-02 21:09:07 följande:

Om en kvinna önskar bleka sin egen anal, som faktiskt tillhör hennes egna kropp. Bör hon väl faktiskt få göra det, UTAN att behöva motta en jävla massa narr av andra människor.

Till TS:

Tyvärr har jag inga råd om du ska gå tillväga. Men hoppas, för din skull, att någon vettig människa kan ge dig ett råd.

Did he just tear us a new one? A bleeched one, at that?

Naw..
  • todo nada
    taquine skrev 2015-06-02 21:08:45 följande:

Sätta klädnypor i skinkorna så solen kommer åt ordentligt ,kan håret på övriga kroppen bli blekt borde det funka där också 

Klädnypor är så 2014...

• Påven Johanna
    Haskel skrev 2015-06-02 21:09:07 följande:

Till TS:

Det är oerhört viktigt att försvara folks rätt att bleka ändtarmsöppningen.
  • Hobgoblin

Tänkte på en grej... undrar om det skulle funka med det som Michael Jackson använde på kroppen????
    Sorry - kunde inte låta bli..

• Anonym (Tänkt tanken)

Hejsan TS!

Har själv tänkt tanken någon gång, och tyvärr inte funnit än annat än beställning via nätet... Känns lite osäkert - därmed har jag avvaktat något. Tyvärr har jag inte några bra tips än, men hittar jag något så ska jag säga till.

För övrigt vill jag bara säga - alla är olika där nere och ingen är nog helt perfekt ljus :) Tro på dig sj, är också rätt mörk och inget jag skäms över. Tro på dig sj lite mer :) Skämmas behöver du inte, många många som ser likadana ut!!

• Panduro

Vad elaka ni är! Jag har haft massa motgångar i livet, troligen mer än de flesta andra i min ålder. Trots detta skulle jag vilja få bort mina celluliter på rumpan. Sluta håna TS, hörni.

Svar på tråden anal blekning naturligt.hur?