• frökenb

Vad ska förskolepersonalen få i avslutningspresent?

Jag behöver hjälp med att hitta på något kul att ge förskolepersonalen i avslutningspresent!

Vi har två barn som är 4 & 5 år så det blir personal på två avdelningar, totalt 8 personer. Presenten ska vara från mina barn endast eftersom barnen slutar på förskolan (och vi är väldigt nöjda med deras jobb dessa 3 år!) så vi kommer inte gå ihop med resten av gruppen.

Antingen en present per avdelning eller en till varje personal. Vad tycker ni? Och vilka är era tips på kul presenter? :)

• Svar på tråden Vad ska förskolepersonalen få i avslutningspresent?
  • mammalovis

En trevlig, men kanske dyr present som min dotters fröknars kollegor fick var glassogram på Pressbyrån.

• frökenb
    mammalovis skrev 2015-06-03 21:42:19 följande:

En trevlig, men kanske dyr present som min dotters fröknars kollegor fick var glassogram på Pressbyrån.

Tack för tipset! :D
  • sextiotalist

Vi gav en bärbuske till dagiset och så fick personalen en varsin ros. Bärbusken levde för två år sedan (fortfarande) och går under namnet NN´s buske (NN är namnet på vårt barn)
    Det är 12 år sedan han slutade där.

• frökenb
    sextiotalist skrev 2015-06-04 09:17:24 följande:

Vi gav en bärbuske till dagiset och så fick personalen en varsin ros. Bärbusken levde för två år sedan (fortfarande) och går under namnet NN´s buske (NN är namnet på vårt barn)
    Det är 12 år sedan han slutade där.

Oj, det låter ju jättekul! Vad för typ av bär? Har dom den i en kruka inne eller var det en sån man planterar ute? Tack för tipset! Det kanske kan vara något! :)
  • sextiotalist
    frökenb skrev 2015-06-04 09:22:02 följande:
    Oj, det låter ju jättekul! Vad för typ av bär? Har dom den i en kruka inne eller var det en sån man planterar ute? Tack för tipset! Det kanske kan vara något! :)
    Taggfria björnbär, inte i kruka
  • BeanBag

Som förskollärare så uppskattar jag verkligen gåvor till avdelningen

Svar på tråden Vad ska förskolepersonalen få i avslutningspresent?