• nalla1

Skulle varit höggravid nu

Just nu är jag så ledsen. Sitter här och tänker att vi skulle fått en liten bebis i slutet på denna månaden eller i slutet på oktober men båda graviditeterna slutade i missfall.

Nu är vi igång och försöker för tredje gången. De andra två gångerna har jag blivit gravid på första försöket men kan man ha sån tur denna gången med. Bim är om en vecka. 

Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg, kanske bara skriva av mig lite.

• Svar på tråden Skulle varit höggravid nu
  • Anonym (:))

Ge inte upp!!! Din tid kommer också!!!

• Anonym (Vet hur det känns)

Vet precis hur det är, vi och ett annat par skulle ha haft med en dag emellan. Vi fick MA i vecka 10 och när tiden kom för beräknat BF, och de fick sin dotter, så var jag fortfarande inte gravid igen. Fick MA:t i augusti 2013 lyckades bli gravid igen oktober 2014. Man får inte glömma att sluta leva... du har bara ett liv, snart är du gravid igen! Njut av sommaren och allt som gör dig lycklig tills dess. {#emotions_dlg.flower}

• Att vänta

Jag är lite i samma situation. Har fått två missfall i år, ett i v 8+3 och ett väldigt tidigt i v 5+1. Känns så orättvist och jävligt och jag ser gravidmagar överallt. Hoppas det tar sig snabbt för dig. Snart är det vår tur!

• Urkburk

Ska man se något positivt i det hela, så är det ju att naturen fungerar som den ska. En frisk kropp aborterar inte ett friskt foster.

Svar på tråden Skulle varit höggravid nu