• Anonym (Problem)

Ja har problem i min underliv för champinjoner

Ja har problem i min underliv ja har sagt till apotek ja har champinjon i underliv o den kliar. Ja fått medecin till den o den inte hjälper min underliv den är jobbigt. Ja vet inte vad jag ska göra åt min champinjoner i min underliv. De blir problem altid när ja är ute eller i jobbet.

• Svar på tråden Ja har problem i min underliv för champinjoner
  • radwanska

Fan vilken smörja. Sluta ta upp onödig plats på internet.

Börjar tycka att anonymitetsfunktionen ska avskaffas faktiskt.

• sextiotalist

Nja, champinjoner har du inte, du har fått svamp eller snarare sagt du har fått candida, en jästsvamp som man kan få när underlivet inte är i balans.

Så förutom medicinen du fått, så undvik tvätta underlivet med tvål och inte mer än en gång per dygn, om du rakar dig, så håll upp med detta, endast bomullstrosor (och helst inte string eller något som ligger tight mot underlivet). Sov utan trosor om det går.
    När jag har haft det som värst, så har jag tagit yoghurt och smörjt, det lindrar och kan motverka lite av tillväxten av svampen (de trivs inte så bra i sur miljö och mjölksyrebakterier är inte candidas bästa vän)

• LaLola
    radwanska skrev 2015-06-04 10:46:50 följande:

Fan vilken smörja. Sluta ta upp onödig plats på internet.

Börjar tycka att anonymitetsfunktionen ska avskaffas faktiskt.

Förr kunde fick man inte vara anonym hursomhelst o de inlägg som inte följde reglerna gick att anmäla.....Det var en härlig tid.
  • Anonym (Problem)
    sextiotalist skrev 2015-06-04 10:51:34 följande:

Nja, champinjoner har du inte, du har fått svamp eller snarare sagt du har fått candida, en jästsvamp som man kan få när underlivet inte är i balans.

Så förutom medicinen du fått, så undvik tvätta underlivet med tvål och inte mer än en gång per dygn, om du rakar dig, så håll upp med detta, endast bomullstrosor (och helst inte string eller något som ligger tight mot underlivet). Sov utan trosor om det går.

När jag har haft det som värst, så har jag tagit yoghurt och smörjt, det lindrar och kan motverka lite av tillväxten av svampen (de trivs inte så bra i sur miljö och mjölksyrebakterier är inte candidas bästa vän)

Jaha ok tack. Ja har altid tvättat varje dag flera gånger för ja trodde den skulle bli frisk.
  • sextiotalist
    Anonym (Problem) skrev 2015-06-04 10:58:18 följande:
    Jaha ok tack. Ja har altid tvättat varje dag flera gånger för ja trodde den skulle bli frisk.
    Troligen därför du har fått problem, du har tvättat bort de nyttiga bakterierna och gett utrymme till jästsvampen.
  • Anonym (Guldfisken)

Stek en marinerad fläskkotlett. Det hjälper och är väldigt gott.

• Anonym (Guldfisken)
    sextiotalist skrev 2015-06-04 10:51:34 följande:

Svarar du dom som pratar på teve också?
  • sextiotalist
    Anonym (Guldfisken) skrev 2015-06-04 11:40:04 följande:
    Nej, men jag har grundinställningen att om det kommer upp en trådstart som kan vara av intresse så svarar jag seriöst trots en knepig trådstart.
    Jag har dessutom fått ett seriöst tack av trådstartaren.

Förutom detta, så brukade jag skoja, när jag fick svamp, "att jag har en champinjonodling i underlivet"
  • sextiotalist
    Anonym (Guldfisken) skrev 2015-06-04 11:40:04 följande:
    För övrigt är det ett väldigt bra sätt ett dämpa ett eventuellt trolls syfte. Svara seriöst och med respekt, det är inte vad de förväntar sig
  • Anonym (Guldfisken)
    sextiotalist skrev 2015-06-04 11:43:38 följande:
    För övrigt är det ett väldigt bra sätt ett dämpa ett eventuellt trolls syfte. Svara seriöst och med respekt, det är inte vad de förväntar sig
    Nja, känns mer som att svälja något man vet man inte tycker om.
Svar på tråden Ja har problem i min underliv för champinjoner