• Anonym (Oj)

Stoppa umgänge direkt?

Du skaffade helt frivilligt barn med en man som är både våldsam och dum i huvudet. Hur tänkte du?

• Anonym (Oj)
    Anonym (Orolig) skrev 2015-06-06 08:58:44 följande:
    Nu minns jag varför jag dragit mig för att be om råd i detta idiotiska forum med personer som dig som har lätt för att sitta på sina höga hästar och se ner på andra. Du har ingen som helst aning om vad jag är för person. Jag blir tydligt upprörd när någon hävdar att jag inte borde få ha mitt barn som jag GÖR allt för.

Så om ditt barns pappa haft umgänge med barnet och barnet har ett blåmärke efteråt så ringer du polisen direkt? För det låter ju sunt.... man vill gärna tro att ens barns pappa är bra med barnet. Någon viss tillit måste man ha även om man haft en dålig relation sinsemellan. Dessa blåmärken har inte skett varje gång och inte massvis av gånger. Därför är det väldigt svårt att bedöma situationen. Barnet KAN ha slagit sig. Men eftersom han skriker och blir defensiv och blåmärkena nu sitter på samma ställen så har det bildats ett mönster. Så ja, NU kan jag börja göra något åt det. Det är också väldigt svårt när barnet är så pass litet att hen inte kan bidra med några konkreta svar själv.

Dessutom sjukligt fegt att sitta och vara anonym och skriva såna påhopp som ni gör. Jag har ingen anledning till att försvara mig själv inför någon här.

Men jag vill ha råd av någon VETTIG som kan hjälpa mig att skydda min dotter från det där monstret.
    Du lägger en tråd i KR och tillåter anonyma inlägg. Sedan gnäller du över att folk är anonyma, precis som du är själv?

• Anonym (Oj)
    Anonym (Orolig) skrev 2015-06-06 08:58:44 följande:

Men jag vill ha råd av någon VETTIG som kan hjälpa mig att skydda min dotter från det där monstret.
    Gå till polisen och anmäl honom. Om han är ett monster så förstår du väl att du måste skydda ditt barn.

Svar på tråden Stoppa umgänge direkt?