Lyfta behov
I förrgår kväll satt jag i soffan hemma. Jag hade duschat och hade morgonrock (eller badrock, om vill kalla det så). Min fru gick in och duschade och kom ut med badrock. Sen drog hon ner persiennen i vardagsrummet, hämtade vår flaska med glidmedel och sen hade vi sex i soffan. Låter det spännande? Visst...
Min fru har problem med lusten. Hon har tusen ursäkter till varför det är så. Jobbet, trötthet, stress i övrigt, mm. Innan i förrgår var det kanske 4-5 veckor sen vi hade sex.
När det har gått så länge sedan förra gången blir det en desperat "Ja, äntligen"-känsla för mig. Den känslan gör att det inte blir en riktig njutning i det hela. Efter vi har haft sex hade jag kunnat ha det direkt igen. Dagen efter längtar jag sjuuukt mycket efter sex, för då är den desperat längtan inte där och man kan njuta på ett helt annat sätt.
Igår kväll försökte jag locka min fru till se igen, av anledningen jag skrev ovan. Men det var kalla handen. Ingen lust. Vi låg en stund och tittade på TV, sen frågade jag hur det kändes när jag försökte få henne att ha sex igen och att jag sa att jag längtade efter henne. Hon sa att hon tycker att jag förstör lite, att hon tycker det är konstigt att jag inte kan förstå.
Problemet är att jag aldrig kan lyfta med min fru att jag har behov av sex, att jag längtar efter sex. Då blir hon stressad och då blir det absolut ingen sex. Det betyder att om jag vill ha en rimlig chans att kanske eventuellt få sex så skall jag sitta tyst i soffan. Jag skall sitta tyst och hoppas att hon just idag förstår hur mycket jag just idag verkligen längtar efter henne. När hon har sexlust hämtar hon flaskan med glidmedel, sen räknar hon kallt med att vi skall ha sex. Hon tar inte ens reda på om jag har lust.
Problemet då är att jag är desperat av lust eftersom det kanske är 4-5 veckor sen.
Detta gör att när hon har lust till sex så får hon ALLTID sex. Under alla våra åtta år tillsammans har hon ALDRIG behövs somna kåt och avvisad. Jag däremot lever varje dag med att vill jag ha mina behov av sex tillgodosedd gäller det att för fan inte säga något om att jag har behovet. Då är det kört. Alla gånger behovet är starkt hos mig och jag försöker få sex blir jag avvisad. Varje gång hon har lust till sex får hon det tillgodosett.
Det är jävligt smärtsamt.