Sex i duschen
Har försökt få till det i duschen några gånger, men får aldrig till det. Ont om plats och hårt golv mm. Hur gör ni? Tips mottages!
Har försökt få till det i duschen några gånger, men får aldrig till det. Ont om plats och hårt golv mm. Hur gör ni? Tips mottages!
Sådana övningar i stående form kräver väl att man är relativt jämnlånga, iallafall om man ska se det ur säkerhetssynvinkel.
Lite trix men det går bakifrån våran är 90*90 juvligt o masera in brösten med tvål kräver bra stånd som sagt de går
Ta upp ena benet så det blir som nästan ett L på tjejen och träng in i henne.
Upp och nervänt L alltså
Jag är "för kort" till min karl. Brukar antingen ha på mig högklackat i duschen, eller också sitter jag med knäna på en pall och lutar mig framåt. Första varianten är att föredra.
Tips: Det finns små vita "pallar" i plast hos IKEA. Finns i två höjder på badrumsavdelningen, är väl egentligen till för att barn ska kunna nå upp till handfaten. Funkar alldeles utmärkt om den kortare står på en sådan pall, tro mig, det funkar
Ovan nämnd pall från IKEA funkar också utmärkt att sitta på i duschen för att komma i rätt höjd för en avsugning. Det gör ju så ont att sitta på knä en längre stund direkt på klinkergolvet.
Tro mig, det funkar
Jag slänger upp ena benet över/på hans axel.. :)
Sex i duschen är min frus favoritsex.
Att tvätta varandra och mysa i duschen är ett skönt och avkopplande förspel.
Hon är kortare än mig så vi tar hjälp av en IKEA barnpall.
Vi brukar börja med att hon ställer sig på pallen med ryggen mot väggen och lyfter ena benet så jag kan komma in i henne lättare.
Det blir lite som förspelssex.
Efter en stund lyfter jag upp båda hennes ben så hon sitter på mina underarmar och fortfarande stör mot väggen.
Det gör att jag kommer långt in i henne och kan ta henne ganska intensivt.
Detta tycker min fru är mycket upphetsanade.
Vi brukar avsluta med att hon ställer sig på pallen igen och jag tar henne bakifrån.
Så gör vi och det funkar fantastiskt bra ????
Sex i duschen är min frus favoritsex.
Att tvätta varandra och mysa i duschen är ett skönt och avkopplande förspel.
Hon är kortare än mig så vi tar hjälp av en IKEA barnpall.
Vi brukar börja med att hon ställer sig på pallen med ryggen mot väggen och lyfter ena benet så jag kan komma in i henne lättare.
Det blir lite som förspelssex.
Efter en stund lyfter jag upp båda hennes ben så hon sitter på mina underarmar och fortfarande stör mot väggen.
Det gör att jag kommer långt in i henne och kan ta henne ganska intensivt.
Detta tycker min fru är mycket upphetsanade.
Vi brukar avsluta med att hon ställer sig på pallen igen och jag tar henne bakifrån.
Så gör vi och det funkar fantastiskt bra ????