• Happiest

Snickarna sätter sig inne hos oss och äter...

Vi har snickare här som lägger om vårt tak. De kommer in och sätter sig och fikar och äter. Det känns jättejobbigt när jag och barnen är hemma. Får inte vara ifred. Vi har dessutom bord ute men de sätter sig inne. Jag är lärare och får sommarlov snart.kommer det vara så här då när jag är hemma hela dagarna blir jag knäpp. Måste hantverkare få komma in och värma mat och äta inne? Vi om man kan sätta en Micro i vår bryggstuga och att de får äta i bilen eller vid bordet ute.

• Svar på tråden Snickarna sätter sig inne hos oss och äter...
  • Bullen2015
    Happiest skrev 2015-06-05 12:32:14 följande:

Vi har snickare här som lägger om vårt tak. De kommer in och sätter sig och fikar och äter. Det känns jättejobbigt när jag och barnen är hemma. Får inte vara ifred. Vi har dessutom bord ute men de sätter sig inne. Jag är lärare och får sommarlov snart.kommer det vara så här då när jag är hemma hela dagarna blir jag knäpp. Måste hantverkare få komma in och värma mat och äta inne? Vi om man kan sätta en Micro i vår bryggstuga och att de får äta i bilen eller vid bordet ute.

Klart dom inte behöver :) Har din partner sakt något annat åt dom? Annars tycker jag det verkar snällt att fixa micro och att de kan sitt ute :) Det är ditt hem!!!!
  • Pimpinellan

Men säg åt dom då! Hantverkare har ingen rätt gå in om de inte ber om det och får tillåtelse.

• sportpappa

Om man vill hålla sina hantverkare på gott humör så ser man till att de har det bra. Ju bättre de mår desto snabbare och bättre blir jobbet.

• Pimpinellan
    sportpappa skrev 2015-06-05 16:47:25 följande:
    Om man vill hålla sina hantverkare på gott humör så ser man till att de har det bra. Ju bättre de mår desto snabbare och bättre blir jobbet.