Inlägg från: Nenne666 |Visa alla inlägg
  • Nenne666

Hämtar hem valp!!

Ebbagr skrev 2015-06-07 23:39:22 följande:

Som jag sagt tidigare, om valpen inte trivs i buren och inte vill vara där kommer hon självklart inte behöva vara där, jag har bia bäddar och andra bäddar, så kommer inte trycka in henne i buren absolut inte!

Bur är förbjudet och ska inte ingå i någon fostran öht. Den ska plockas bort helt. Väggar, dörrar, nät, ja allt. Buren ska bort.
  • Nenne666
    Jossan4596 skrev 2015-06-08 18:53:17 följande:

Men herregud. Jag blir så sjukt irriterad över hur vissa skriver. Detta är en tråd där TS undrar hur valpar beter sig första tiden. TS har alltså inte bett om era åsikter om hennes val att uppfostra HENNES valp. Blir minst sagt förbannad över hur alla ska lägga sig i personliga val. Låt TS uppfostra hennes valp hur hon vill och ni kan hålla era åsikter för er själv.

Enligt lag får man inte göra hur man vill.
  • Nenne666
    Primmeling skrev 2015-06-08 21:46:31 följande:

Mår illa av att du planerar att ha den stackars lilla bebisen i bur... Och inte bryr du dig när folk skriver att det är grymt

En sådan ska anmälas och åka på djurplågeri.
  • Nenne666
    Jossan4596 skrev 2015-06-08 18:53:17 följande:

Men herregud. Jag blir så sjukt irriterad över hur vissa skriver. Detta är en tråd där TS undrar hur valpar beter sig första tiden. TS har alltså inte bett om era åsikter om hennes val att uppfostra HENNES valp. Blir minst sagt förbannad över hur alla ska lägga sig i personliga val. Låt TS uppfostra hennes valp hur hon vill och ni kan hålla era åsikter för er själv.

Är du dum i huvet eller?
Svar på tråden Hämtar hem valp!!