• Gert

    Är Stefan Löfven den sämsta statsministern genom tiderna?

    Är Stefan Löfven den sämsta statsministern Sverige har haft genom alla tider?

    Det tycker i alla fall jag.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är Stefan Löfven den sämsta statsministern genom tiderna?
  • Ben66

    Ja, i alla fall under de senaste 30 åren som jag vet något om. Jag litar på min far som tycker att de ännu tidigare varit mycket bättre än svetsar Stefan.

  • Gert
    sharatec skrev 2015-06-10 20:05:42 följande:

    Underhållande att du redan har hunnit bilda dig en uppfattning om den saken. 


    Det säger allt om hur dålig Stefan Löfven är. Han funkar säkert bra som fackpamp, men inte som politiker, partiledare och statsminister.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Ben66

    När han ändrade sig om att utlysa nyval så sjönk förtoendet för den mannen som Wasaskeppet.

  • Muslimsktjej

    Jadu Gert, jag har inte levt så länge för att kunna avgöra det. Har du?

  • Gert
    Ben66 skrev 2015-06-10 20:11:28 följande:

    När han ändrade sig om att utlysa nyval så sjönk förtoendet för den mannen som Wasaskeppet.


    Haha! Den var bra! Skrattande
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Rataxes

    Under de dryga 35 år som jag haft någon koll på politik, Ja. I särklass sämst. Till och med folkpartiregeringen var bättre.


    Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
  • Djävulens Högra Hand
    Virriga Vera skrev 2015-06-10 20:09:20 följande:

    Det hade varit intressant att veta hur gamla de som svarat ja är.


    Hur gamla är dom som svarar nej?

    Ser man inte hans inkompetens så blir jag rädd, ja mycket rädd.
  • Virriga Vera
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-10 20:19:37 följande:
    Hur gamla är dom som svarar nej?

    Ser man inte hans inkompetens så blir jag rädd, ja mycket rädd.
    Nu var ju inte frågan om han var inkompetent, utan om han var den sämsta genom tiderna. En som har varit med under en längre tid och med flera statsministrar har ju något att jämföra med.
Svar på tråden Är Stefan Löfven den sämsta statsministern genom tiderna?