Är Stefan Löfven den sämsta statsministern genom tiderna?
Är Stefan Löfven den sämsta statsministern Sverige har haft genom alla tider?
Det tycker i alla fall jag.
Är Stefan Löfven den sämsta statsministern Sverige har haft genom alla tider?
Det tycker i alla fall jag.
Jag tycker att Stefan Löfvens fråga till Jimmie Åkesson gällande vad som fick Jimmie att ansluta sig till Sverigedemokraterna 1995 var befogad och intressant.
1995 fanns det ju tydliga kopplingar mellan SD och nazism.
Sedan hade det varit intressant att få veta varför SD har försökt att stoppa satsningar på Forum för levande historia som verkar för att lyfta fram de brott som skett i nazismen och kommunismens namn.
Ja
Ja det är okey att göra.. Dina två första meningar (i eget stycke var ju topic) Det är väl ingen som har hävdat detta.
Men det är bara löjligt att dra in detta som är helt OT..
"1995 fanns det ju tydliga kopplingar mellan SD och nazism.
Sedan hade det varit intressant att få veta varför SD har försökt att stoppa satsningar på Forum för levande historia som verkar för att lyfta fram de brott som skett i nazismen och kommunismens namn."
För det har inget med tråden att göra alls. Det är ju mer SD hat propaganda från din sida än ämnet i sig.
Vad exakt är dina problem med att ignorera topick egentligen.
Använda en MAX två meningar som har med ämnet och sedan sitta och föra ditt hat probagandaom SD. Jag tror de flesta begriper att du är en utalad SD-hatare du behöver inte sitta och hammra in det som en Duracellkanin på färska batteri.
Det är trist att du måst e sitta och direkt trasa sönder andras trådar på det viset.

Ja det är okey att göra.. Dina två första meningar (i eget stycke var ju topic) Det är väl ingen som har hävdat detta.
Men det är bara löjligt att dra in detta som är helt OT..
"1995 fanns det ju tydliga kopplingar mellan SD och nazism.
Sedan hade det varit intressant att få veta varför SD har försökt att stoppa satsningar på Forum för levande historia som verkar för att lyfta fram de brott som skett i nazismen och kommunismens namn."
För det har inget med tråden att göra alls. Det är ju mer SD hat propaganda från din sida än ämnet i sig.
Vad exakt är dina problem med att ignorera topick egentligen.
Använda en MAX två meningar som har med ämnet och sedan sitta och föra ditt hat probagandaom SD. Jag tror de flesta begriper att du är en utalad SD-hatare du behöver inte sitta och hammra in det som en Duracellkanin på färska batteri.
Det är trist att du måst e sitta och direkt trasa sönder andras trådar på det viset.