Inlägg från: Anonym (straffad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (straffad)

Jag vill bli piskad

Sjukt är det inte, man vill olika och gillar olika. De som inte håller på med smisk har oftast svårt att förstå grejen, men det är bara att inte bry sig om, så länge det är av egen vilja och enligt överenskomna riktlinjer. Det får ju inte vara så att killen gör saker som du inte är med på.

Jag får själv straff emellanåt och det kan vara alltifrån handsmisk till pisk med rotting eller paddel. Aldrig i samband med sex, har inte med sex att göra för vår del, utan det är som ett rent straff, och det gör rejält ont. Vi har våra överenskomna regler och så länge det sker inom de gränserna är han fri att ge mig straff om han vill och när han vill. 

Så kör på - men prata igenom i förväg hur det är ok att han gör.

• Anonym (straffad)

Och du, en sak till. Fantasi är en sak och verklighet är en annan. Du skall vara beredd på att pisk med rotting gör jävligt ont, förmodligen betydligt mer ont än du kan föreställa dig. 

• Anonym (straffad)

Muttergubben frågar om vad ts gjort en period för att bli bestraffad, men alltså, det handlar om ett rollspel. Nu kan jag ju inte svara för ts, men i vårt fall får jag straff för något jag gjort, men det är liksom en sorts påhittat regelbrott, inget som jag inte egentligen får göra. Jag bestämmer ju över mig själv - och så är det väl inte i alla dominansförhållanden - så han säger helt enkelt att jag har gjort något när han tycker att det är lagom för en bestraffning. Det är inte alls vad jag gjort som är det intressanta för oss, utan det handlar om att få känna sig utlämnad och maktlös och att han bara bestämmer och jag inte har något att säga till om. Kan säga att jag inte vill eller har lust eller skall på bio med en kompis och inte kommer kunna sitta ordentligt på bion, det struntar han i, jag får min bestraffning ändå. Hur ont jag har i rumpan efteråt bryr inte han sig om, och det skall han inte heller göra. Det skall bara vara en grej han bestämmer och jag bara får finna mig i. 

Sedan kommer som vanligt påståendena om att man har trauma från barndomen, relationer till  föräldrar, slagen som barn you name it, som ett brev på posten. Alltid någon som skall leka psykolog. Det finns inga sådana bakomliggande faktorer hos mig/oss iaf. 

• Anonym (straffad)
    Muttergubben skrev 2015-06-12 19:09:43 följande:
    Undrade bara om det var något specifikt ts gått och tänkt på. Jag har själv inte frågat min partner änsålänge och har hon ett svar är det ju inte ens säkert att jag vill veta. Bara för att det är ett rollspel betyder det väl inte att allas tankar är detaljlösa?
    Näh absolut inte. Tror det är ett rollspel som har lika många manus som utövare. Jag vet de som faktiskt har satt upp regler som inte får brytas och som om de gör det så blir det bestraffning. Så den undergivna kan själv anstränga sig för att slippa straff. Sedan vet jag också de som satt upp regler som gör att det helt enkelt är omöjligt att undgå straff, undviker hon vissa regler så bryter hon istället mot andra. Lite som i vårat eget rollspel, man skall inte ha en chans att komma undan. 
  • Anonym (straffad)
    Anonym (Osmiskad) skrev 2015-06-13 07:58:27 följande:

eftersom jag blir lite kåt av att läsa om piskning och hårda tag undrar jag hur man fixar det. Får man riktigt hårt pisk kan man väl knappt gå nästa dag. Man måste väl akta sig så det inte syns utåt och blir klassat som misshandel av andra.

För egen del gillar jag vaniljsås men blir som sagt var kåt av att läsa om straff, men vill om se sexet som en slags belöning efteråt.

Allt beror förstås på hur och vad för smisk man får. Jag får bara på rumpan, bara den som är tillåten för honom att smiska/piska. så svårt att gå får jag inte. Däremot blir det ju ömt och svårt att sitta, alldeles efteråt gör jag det inte, men det sitter sedan i lite i två-tre dagar. Man sätter sig värdigt, haha. 
    Märken blir det förstås, givetvis rött och irriterat, men även oftast blåmärken och om det är rotting även lite småsårigt. Men nu är ju detta bara på rumpan, så det är ju inte så svårt att dölja. 
    Så det går att hantera, förhoppningsvis åker inte rottingen fram innan man skall iväg på något, då kan det bli lite jobbigt.
  • Anonym (straffad)

Men strunta i alla självutnämnda psykologer. Lev ut era lustar o önskningar. Så längd alla inblandade är med på det så äf det ok.

Jag får olika straff med några veckors mellanrum. Har aldrig fått smisk som barn eller blivit mobbad. Ändå vill jag ha straff, rejäla straff som gör ont. Men allt sker enligt överenskomna regler. Jag kan sätta stopp för leken mär jag vill, inte mitt under pågående straff men annars. Men jag gör inte det.

• Anonym (straffad)

Hur har det gått F85? Fått något pisk?

Synd att säga att det är härligt men väl en upplevelse. Kör på, skit i amatörpsykologerna. Det fimns många som gillar smisk o pisk i olika former. Inget konstigt eller fel bara det är vad DU vill.

Svar på tråden Jag vill bli piskad