• Anonym (F85)

Jag vill bli piskad

Vet inte om det är fler som känner som jag men under den senaste tiden har mitt våta begär att få ett ordentligt kok stryk bara växt.

I bland får jag en dask över rumpan när vi har sex, det känns nästan löjligt. I min våta dröm skulle jag vilja ha mer än så. Detta låter kanske sjukt men jag skulle vilja bli ordentligt piskad/rappad. Bestraffad för hur jag har betett mig under en period. Inte skönt eggande smisk utan en ordentlig omgång stryk. I mitt huvud skulle det hela börja med att jag får smäll på fingrarna med en hård linjal. Ni som har fått det vet hur sjukt ont det gör. När jag inte står still utan flyttar händerna ska jag få en rejäl lavett och bli tagen hårt i håret. Sedan ska han fortsätta en stund till och upprepa med hårda lavetter. Sedan ska jag få dra ner mina byxor och luta mig fram över köksbordet. Sen ska han ge mig 30 hårda rapp med ett läder bälte. Efter det tio piskrapp med en bambu käpp. Sen ska jag inte få sex. Jag ska istället få stå i skamvrån i minst tre timmar för att sedan bli skickad i säng. Jag kan inte sluta tänka på detta. Sjuk i huvudet ? Ja kanske.

• Svar på tråden Jag vill bli piskad
  • HäckHäxan
    Anonym (F85) skrev 2015-06-12 12:25:07 följande:

Vet inte om det är fler som känner som jag men under den senaste tiden har mitt våta begär att få ett ordentligt kok stryk bara växt.

I bland får jag en dask över rumpan när vi har sex, det känns nästan löjligt. I min våta dröm skulle jag vilja ha mer än så. Detta låter kanske sjukt men jag skulle vilja bli ordentligt piskad/rappad. Bestraffad för hur jag har betett mig under en period. Inte skönt eggande smisk utan en ordentlig omgång stryk. I mitt huvud skulle det hela börja med att jag får smäll på fingrarna med en hård linjal. Ni som har fått det vet hur sjukt ont det gör. När jag inte står still utan flyttar händerna ska jag få en rejäl lavett och bli tagen hårt i håret. Sedan ska han fortsätta en stund till och upprepa med hårda lavetter. Sedan ska jag få dra ner mina byxor och luta mig fram över köksbordet. Sen ska han ge mig 30 hårda rapp med ett läder bälte. Efter det tio piskrapp med en bambu käpp. Sen ska jag inte få sex. Jag ska istället få stå i skamvrån i minst tre timmar för att sedan bli skickad i säng. Jag kan inte sluta tänka på detta. Sjuk i huvudet ? Ja kanske.

Nej sjukt i huvudet är du knappast. Vi har alla olika behov liksom. Hoppas du kan få till det där i det liv och få ditt behov tillfredsställt.
  • HäckHäxan
    Anonym (tycker) skrev 2015-06-12 17:35:57 följande:

Hur har din uppväxt varit? Hur såg relationen till dina föräldrar ut? Blev du mobbad i skolan? Har du sökt hjälp för att bearbeta ditt förflutna?

Det är rätt irrelevant faktiskt annars hade alla som blivit mobbade, haft en kass barndom, usel relation till föräldrar osv sysslat med bdsm och så är knappast fallet.

Om det inte finns något att bearbeta så finns det inte. Eller så kan TS om TS haft något att bearbeta redan ha gjort det och ändå veta dig ha en förkärlek för bdsm.

Så gjorde jag. Jag jobbade med all skit först för att vara helt säker på att detta är vad jag gillar och vill ha osv. Så inga tvivel kvarstod. Vilket idag gör att jag vet exakt vad jag skulle vilja leva ut eller testa osv. På samma sätt som jag vet skillnaden på hög drift och sexmissbruk, skillnaden på sund och osund sex.

Alla som sysslar med bdsm är inte sargade själar som ropar på hjälp. Det är inga svaga personer som inte kan tänka själva utan mer tvärtom vill ja mena. Många har tänk analyserat och rett ut massor av saker inom sig själv innan de lever ut något alls och dessutom håller de en öppen kommunikation med partnern / partners för allas skull och välmående. Så saker inte skall gå eller bli fel alls för någon. Ibland kan saker gå fel också såklart men det kan det för alla som har vaniljsex också om man inte kan kommunicera på ett bra sätt.
  • HäckHäxan
    är skönt skrev 2015-09-25 17:24:07 följande:

Super skönt med pisk , gillar att min tjej använder ridspöt på mig

Så skönt att du måste upprepa det med 24 minuters mellanrum i tråden?
  • Gaskarl

Lustigt.. F85 (TS) kommenterar ingenting...

• Puppetmaster

*gäsp* Oinsatta och icke-initierade kommer som vanligt farande med sina moralkakor och sin panikångest över mänsklighetens natur. Det är så oerhört trångsynt att se på det som någonting annat än fullständigt naturligt. 

Alla människor har antingen en dominant eller en undergiven sida. Det är fakta. Några kallas även för switch och pendlar mellan en dominant och en undergiven personlighet. 
    Tyvärr är det dock inte alla som vågar utforska sig själv och sin personlighet men för mig är det viktigt att bejaka mina känslor och att leva ut dem. Det är bara positivt att utforska sina kinks. Försiktighet och gränsdragning är dock två bra ledord. Tillit och ärlighet två andra. 
    Lycka till. 

• Kalleumea

Jag är dominant och delar gärna ut smisk på ett fostrande sätt, ska vara hårt men njutningsfullt så att båda får en trevlig stund

• Corna

Läste ditt inlägg log lite. Läste sen några av kommentarerna och kände att jag sjönk lite. Hur folk kan vara så trångsynta gör mig bara ledsen.

Men till dig nu TS. Nej du är absolut inte ensam om dessa tankar. Nej du är på Inet sätt sjuk som har dem. Jag har levt i bdsm världen i hela mitt vuxna liv. Jag har utfört såna bestraffningar som du drömmer om flera gånger.

Vad du måste vara medveten om är det det för det första krävs en hel del av en person som ska utföra en sån session som du nämner.

Risken finns att träffar du på någon som säger sig vara dominant och gillar att smiska så är risken stor att du inte kommer få den upplevelsen du söker.

Jag är dominant. Oerhört dominant. Men jag är oxå sadist. Jag gillar att göra folk illa. Men det krävs mycket av den som ger sig på att genomföra en session som du beskriver. Hen måste vara extremt lyhörd och veta vad hen sysslar med samt kunna växla upp och växla ner efter behov.

Sen om du är helt ny på detta så behöver du känna efter hur du själv reagerar. Det kanske funkar för dig att bara bli skickad i säng. Men der kan oxå vara så att du kommer känna ett oerhört stort behov efter närhet och tröst.

Se till att om du genomför din fantasi. (Vilket jag hoppas att du gör) att du gör det med en person som både kan slå och piska dig hänsynslöst. Men oxå växla ner om det blir för mycket. Samt kan ge mys och kel efter om du skulle känna behov av det.

Och glöm för allt i världen inte stoppordet. :)

• Dominant

Om det är ett straff som du faktiskt vill ha och njuter av så ser jag det mer som ett rollspel. Att folk rollspelar till höger och vänster är helt normalt, det är inte ens något man höjer på ögonbrynen till. 

• WifeyA

Corna: 
    jag blev extremt intresserad av dig och det du beskriver. 

• WifeyA

Vad e den stora skillnaden mellan en Dominant och en sadist?

Corna skrev 2015-10-19 07:51:30 följande:

Läste ditt inlägg log lite. Läste sen några av kommentarerna och kände att jag sjönk lite. Hur folk kan vara så trångsynta gör mig bara ledsen.

Men till dig nu TS. Nej du är absolut inte ensam om dessa tankar. Nej du är på Inet sätt sjuk som har dem. Jag har levt i bdsm världen i hela mitt vuxna liv. Jag har utfört såna bestraffningar som du drömmer om flera gånger.

Vad du måste vara medveten om är det det för det första krävs en hel del av en person som ska utföra en sån session som du nämner.

Risken finns att träffar du på någon som säger sig vara dominant och gillar att smiska så är risken stor att du inte kommer få den upplevelsen du söker.

Jag är dominant. Oerhört dominant. Men jag är oxå sadist. Jag gillar att göra folk illa. Men det krävs mycket av den som ger sig på att genomföra en session som du beskriver. Hen måste vara extremt lyhörd och veta vad hen sysslar med samt kunna växla upp och växla ner efter behov.

Sen om du är helt ny på detta så behöver du känna efter hur du själv reagerar. Det kanske funkar för dig att bara bli skickad i säng. Men der kan oxå vara så att du kommer känna ett oerhört stort behov efter närhet och tröst.

Se till att om du genomför din fantasi. (Vilket jag hoppas att du gör) att du gör det med en person som både kan slå och piska dig hänsynslöst. Men oxå växla ner om det blir för mycket. Samt kan ge mys och kel efter om du skulle känna behov av det.

Och glöm för allt i världen inte stoppordet. :)

• Jonas74

** FRÅGA TILL KVINNORNA HÄR **

Alltså fråga till er kvinnor om gillar att bli smiskade och bestraffade för något ni gjort.

Är det bara när ni gjort nåt litet misstag såsom glömt köpa godis eller hämtat en tesked fast han ville ha en matsked eller att ni retats eller busat på skoj som ni tänder på att få bestraffning? 

Eller är det några av er som även vill bli bestraffade när ni gjort något STORT, RIKTIGT misstag tex glömde boka flygresan så ni inte kunde åka på semester? För då kommer er partner vara besviken på riktigt, då blir det inte bestraffning med "glimten i ögat" och på skoj. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (V)

Stackare. 

Vad är det för något som får dig att vilja detta. 

Du mår inte bra. 

Svar på tråden Jag vill bli piskad