vapen hemma
Varför kan han inte ha vapen hemma? Det finns säkerhetsrutiner som man ska följa så inget kan hända.
Varför kan han inte ha vapen hemma? Det finns säkerhetsrutiner som man ska följa så inget kan hända.
Åååh så trashigt med vapen. Dessutom finns ALLTID risken att något av era barn finner nyckeln eller att din man glömmer låsa. Mänskliga faktorn, du vet. Allvarligt talat hade jag nog hellre lämnat en man med ett sådant intresse om han inte respekterade att vapen inte kommer in i ens hem. Tänk på dina barn.
Bli inte en svensk version av amerikanska rednecks!
Visst måste man i så fall lära barnen regler och dylikt men återigen, barn är barn. Och dem har en tendens att hitta saker som inte ska bli hittade. Och deras nyfikenhet har inga gränser. Nja, barn är barn. Hade aldrig vågat lämna dem.ensamma hemma om jag visste att vi hade vapen i huset. Men jag förstår hur du menar (anonym vapen). Det handlar om kunskap men min rädsla är för stor.
Frugan här säger också att hon inte vill ha vapen hemma.
Anledningen hon gav var att och jag citerar "man vet aldrig vad du kommer på på fyllan och då vill jag inte ha vapen hemma" tack för det säger jag.