Tappat lusten till det mesta......
Har kommit i en svacka i livet där det mesta känns meningslöst. Ingenting känns roligt längre. Tar mig bara igenom dagarna och längtar till jag får lägga mig igen. Det enda som får mig må lite bättre är att äta sötsaker. Tröttheten är obeskrivlig. Värk i kroppen som kommer och går. Min sexlust har i stort sätt helt försvunnit.
Jag har jobb, man, bra boende och barn som jag älskar otroligt. Har varit stressad under en längre tid. Känner mig urlakad på energi. Det är som att jobb/familj sugit ut all energi ur mig och att jag blivit tom. Helst av allt skulle jag vilja gå och hänga mig i källaren eller dra täcket över huvudet och aldrig mer vakna upp. Men skulle aldrig kunna göra så mot mina barn.
Är också ledsen över att min man inte tar detta på allvar trots att jag berättat för honom hur jag känner. Han blir mest irriterad och lämnar mig mycket ensam med barn och hem sim jag egentligen inte orkar just nu.
Vet inte varför jag mår så här. Kan hormonerna va i obalans? Något man kan kolla upp?