Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Låg med ex:et

Hej, min pojkvän lämnade mig för en annan tjej för ca 2 månader sedan. Jag var helt förkrossad och haft svårt att komma över honom och vad han gjorde mot mig. Men så har han börjat skriva att han älskar och saknar mig, och när vi var iväg på ett evenemang tillsammans var han hur go som helst mot mig men han har ju fortfarande kvar den där andra tjejen. Det slutade iallafall med att vi hade sex och de var han som tog initiativet till det. Jag vet att det är fel när han har en annan men jag är fortfarande väldigt kär i honom märkte jag på den resan. Jag vet inte hur han tänker eller vad nåt av det här betydde. De blev ju såklart ännu svårare att komma över honom efter det här, och jag vet inte vad jag ska göra utav de hela.   

• Svar på tråden Låg med ex:et
  • Anonym (Anonym)

Ja så kan det nog vara, bara att han är upptagen nu därför jag tyckte det var konstigt också. Men sant jag borde inte träffa honom alls..

• Anonym (Anonym)

Jag vet att jag ens är dum att fundera på det! Och detta visar egentligen att han inte är värd vatten men som sagt jag är korkad och har fortfarande känslor för honom. Elak är du väl direkt inte mer bara rak och säger vad ingen annan vågar! 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Gisela) skrev 2015-06-15 21:58:36 följande:
    Vill du verkligen vara med en kille som är otrogen?
    Nej de vill jag absolut inte, och jag vet att han har gjort det innan så... Men är så tappad när det kommer till honom av nån jävla anledning..
  • Anonym (Anonym)
    Zarch skrev 2015-06-15 23:56:01 följande:
    Du förtjänar hela världen...och han ska inte vara en del av den.

Ge aldrig en man det där, speciellt inte när han har förnedrat dig från första början. Har han lämnat dig för en annan, ja då går du vidare genom att umgås med alla som ger dig energi (inte din banneman). Så enkelt är det, skit i känslor.
    Jag vet att du har rätt, de gör jag! Har bara så jävla svårt att bli kär och när jag väl blir de blir jag helt "insnöad" och kan bli behandlad hur som helst och står kvar ändå.. Patetiskt och störande känner jag att det är...
    Men ja jag ska försöka skaka av mig de hela och bara skita i allt som har med honom att göra!
  • Anonym (Anonym)
    puss skrev 2015-06-16 11:07:33 följande:

Varför knullar du med nån som inte vill ha dig?

Antar för att jag fortfarande har känslor för honom och allt de han har skrivit efter de tog slut att han sakna/älska mig osv... Men fortfarande ett dumt drag att göra de när han är kvar hos den andra hur länge de än håller.
Svar på tråden Låg med ex:et