• itmike

Hur hitta en KK som gift man i Göteborg!

Verkar ju vanligara o vanligare med KK men som 47-årig gift man så kan man ju undra om det verkligen finns någon möjlighet att få tag in någon??

Har ju försökt via Badoo men där verkar ju de flesta vara fejk eller ute efter den stora kärleken. Har haft en fejkad profilbild eftersom jag inte vill bli avslöjad men inget napp överhuvudtaget.

Faktum är att det är via Wordfeud jag kommit som längst. Problemet där är dock att de flesta kommer från Sthlm, Skåne eller Dalarna. Att hitta någon från Göteborgstrakten verkar vara helt omöjligt.

Så vart hittar man en fräsch kurvig kvinna mellan 18-45 som vill prova på en vältränad ung 47-åring med stor lust för härliga lekar i sängen?

• Svar på tråden Hur hitta en KK som gift man i Göteborg!
  • Anonym (Gift?)

Är din fru ok med det?

• j a d e d
    itmike skrev 2015-06-15 00:58:43 följande:

Verkar som om jag skrivit under fel ämne..

Hur menar du här, TS?

Kan det vara reaktioner på det osmakliga i att en 50 årig karl dammsuger nätet efter en tonåring att sätta på, bakom ryggen på sin fru? Som tycks tro att det här med att ha en hemlig kk är standardförfarande och som "vältränad, ung 47åring" borde även du få lite kuckelikuu vid sidan av? Att du sökt en fräsch tonåring för "härliga lekar i sängen" (herregud), under falsk info kanske också väcker en del anstöt. Inte för att något av ovanstående är varken ovanligt eller förvånande. But there you have it.
  • taquine
    j a d e d skrev 2015-06-15 01:49:49 följande:
    Hur menar du här, TS?

Kan det vara reaktioner på det osmakliga i att en 50 årig karl dammsuger nätet efter en tonåring att sätta på, bakom ryggen på sin fru? Som tycks tro att det här med att ha en hemlig kk är standardförfarande och som "vältränad, ung 47åring" borde även du få lite kuckelikuu vid sidan av? Att du sökt en fräsch tonåring för "härliga lekar i sängen" (herregud), under falsk info kanske också väcker en del anstöt. Inte för att något av ovanstående är varken ovanligt eller förvånande. But there you have it.
    Så jävla vidrigt men inte ett dugg förvånande , dessa komplexfyllda gubbar som har sin övertro på sin egen attraktionskraft .. 
    Skäms över att komma från samma stad som dig och hoppas vid gudarna du inte hittar någon , eller att din fru hittar en annan 
    Goodness me
  • itmike

Helt klart under fel ämne.. Står om kl på andra ställen här men dör är ju reaktionerna inte alls som dessa...

• taquine
    itmike skrev 2015-06-15 03:07:10 följande:

Helt klart under fel ämne.. Står om kl på andra ställen här men dör är ju reaktionerna inte alls som dessa...

Men ge dig, och tror du på allvar någon som skulle kunna vara i ditt barns ålder skulle vilja ligga med dig? KK säger man det när man närmar sig 50 bast..? 
    Ta tag i din åldersnoja och dra av Peter Pan trikårerna 
    Goodness me
  • Zarch
    taquine skrev 2015-06-15 03:32:12 följande:

Men ge dig, och tror du på allvar någon som skulle kunna vara i ditt barns ålder skulle vilja ligga med dig? KK säger man det när man närmar sig 50 bast..? 

Ta tag i din åldersnoja och dra av Peter Pan trikårerna 

Woop woop! Just gubbskiten med Peter Pan-komplex klarar jag inte av.

En gift karl som vill bedra sin fru kan säkert få till det med lite charm, stil och finess (lika grisigt såklart). Men du som inte ens behagar att lägga ut en bild på dig själv och som säkert låter som en kåt Glenn får det desto svårare, slajm går inte hem. På tok för mycket Helge Fossmo-vibbar över dig, det är mer läskigt än eggande för brudar.
  • Sonnentanz

Alla är vi vuxna nog att fatta egna beslut, oavsett vad alla andra tycker. Jag har förståelse för ts, det är svårt när ens partner inte vill och sex är viktigt. Jag lever själv i en relation där mannen inte har lust, och inte ens har lust att försöka med läkemedel som läkare skrivit ut. Skall jag aldrig mer få ha sex i mitt liv då? Jag ha frågat honom hur han ställer sig till att jag träffar någon bara för sex men det vill han inte. Skall jag då lämna ett långvarigt förhållande och en man jag älskar bara för att få sex? Eller skall jag bara acceptera läget att jag aldrig mer kommer få ha sex? Jag har redan haft ?sexfritt? i ett par års tid och när partnern inte ens vill försöka så påverkar det såklart mina tankar kring moral.

(och nej, jag har ännu inte klivit över skaklarna men tanken finns).

• Smecker
    Sonnentanz skrev 2018-08-05 08:35:55 följande:

Alla är vi vuxna nog att fatta egna beslut, oavsett vad alla andra tycker. Jag har förståelse för ts, det är svårt när ens partner inte vill och sex är viktigt. Jag lever själv i en relation där mannen inte har lust, och inte ens har lust att försöka med läkemedel som läkare skrivit ut. Skall jag aldrig mer få ha sex i mitt liv då? Jag ha frågat honom hur han ställer sig till att jag träffar någon bara för sex men det vill han inte. Skall jag då lämna ett långvarigt förhållande och en man jag älskar bara för att få sex? Eller skall jag bara acceptera läget att jag aldrig mer kommer få ha sex? Jag har redan haft ?sexfritt? i ett par års tid och när partnern inte ens vill försöka så påverkar det såklart mina tankar kring moral.

(och nej, jag har ännu inte klivit över skaklarna men tanken finns).

Vissa personers moral verkar vara lika flytande som deras integritet. Undrar hur det kommer sig?

Vad hindrar dig från att helt enkelt säga till din man att sex är viktigt för dig, och om du inte kan ha det med honom så kommer du att ha det med någon annan istället. Sedan får HAN fatta ett beslut om hur han vill ha det.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Blä)

Dina barn har kanske kompisar du kan ragga på? Det känns väll fräscht? Inte?

Ansträng dig för att din fru ska vilja ta i dog i stället.

• Anonym (Feminazi)
    Smecker skrev 2018-08-05 08:48:29 följande:

Vissa personers moral verkar vara lika flytande som deras integritet. Undrar hur det kommer sig?

Vad hindrar dig från att helt enkelt säga till din man att sex är viktigt för dig, och om du inte kan ha det med honom så kommer du att ha det med någon annan istället. Sedan får HAN fatta ett beslut om hur han vill ha det.

Varför ska han tvingas till sex om han inte vill? Så typiskt feminister!
  • Erikssons Tor

Känner samma. Har varit gift länge men hennes sexlust är numera noll. Jag är attraktiv och kvinnor flörtar med mig. Är nu nära att skaffa mig en kk. Men det har sina risker och kan sluta med att mitt långa äktenskap tar slut. Så nog bäst ändå att avstå.

• Sonnentanz

Smecker: givetvis har jag pratat med honom! Han har gått till läkare för att försöka utreda varför men de hittar inget fel (hans morfar hade det likadant). Jag har sagt att jag inte kan tänka mig att leva platoniskt rsyen av mitt liv men samtidigt kan jag inte tvinga honom om han inte vill. Hur löser man det så att båda är nöjda med relationen?

Vad hade du gjort om du hade varit i samma situation?

Säg att ni har pratat och du har sagt att du inte är ok med att inte ha sex i ditt liv. Du har frågat om ok att skaffa k.k men din partner säge nej. Det är ingen lätt situation!

• Smecker
    Sonnentanz skrev 2018-08-05 13:50:52 följande:

Smecker: givetvis har jag pratat med honom! Han har gått till läkare för att försöka utreda varför men de hittar inget fel (hans morfar hade det likadant). Jag har sagt att jag inte kan tänka mig att leva platoniskt rsyen av mitt liv men samtidigt kan jag inte tvinga honom om han inte vill. Hur löser man det så att båda är nöjda med relationen?

Vad hade du gjort om du hade varit i samma situation?

Säg att ni har pratat och du har sagt att du inte är ok med att inte ha sex i ditt liv. Du har frågat om ok att skaffa k.k men din partner säge nej. Det är ingen lätt situation!

Jag skrev det i mitt förra inlägg.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Akua
    Anonym (Feminazi) skrev 2018-08-05 09:38:47 följande:

Varför ska han tvingas till sex om han inte vill? Så typiskt feminister!

Hahaha roligaste kommentaren i denna tråd!
Svar på tråden Hur hitta en KK som gift man i Göteborg!