Min kille har något fuffens för sig och jag vågar inte ta upp det..
Hejsan!
Jag vet att ni förmodligen inte kan veta om min kille är otrogen, men jag har ingen jag vill ta upp detta med just nu.
Hursomhelst. Jag har misstänkt ett tag att min kille sedan 5 år tillbaka är otrogen. Första gången jag började undra, min första tanke här var ju inte att han var otrogen, så hade han tagit ut ca 3000:- vid två olika tillfällen. Jag frågade och han sa att det var till bilen men jag tvivlar på att han köpt något till bilen. Han sa att det var någon grej som behövdes fixas. Jag visste om att han var ledig i onsdags förra veckan då jag sett det på hans schema men ändå gick han till ''jobbet'', han var aldrig på jobbet denna dagen då jag såg att han handlat tider då han ska jobba. Han hade handlat inne på Victoria Secret. Jag fick sån klump i magen och jag vet att jag borde pratat med honom redan från första misstanke! Nu idag/morse ''råkade'' jag höra ett samtal. Han trodde inte jag hörde då jag ''sov''. Han har bokat bord och ville dubbelkolla. Han sa hur många som skulle komma och det var han och ett sällskap till. Han har inte sagt ett ord om något restaurangbesök till mig. Han har något jävla fuffens för sig och jag är så jävla rädd för att ens ta upp det med honom, jag vill inte veta känns det som men jag vill ju inte leva med en otrogen jävel!
kände att jag behövde skriva av mig, jag måste ju ta upp det här men samtidigt vill jag inte, hela mitt hjärta kommer krossas..