• Anonym (Ledsen)

Min kille har något fuffens för sig och jag vågar inte ta upp det..

Hejsan!

Jag vet att ni förmodligen inte kan veta om min kille är otrogen, men jag har ingen jag vill ta upp detta med just nu.

Hursomhelst. Jag har misstänkt ett tag att min kille sedan 5 år tillbaka är otrogen. Första gången jag började undra, min första tanke här var ju inte att han var otrogen, så hade han tagit ut ca 3000:- vid två olika tillfällen. Jag frågade och han sa att det var till bilen men jag tvivlar på att han köpt något till bilen. Han sa att det var någon grej som behövdes fixas. Jag visste om att han var ledig i onsdags förra veckan då jag sett det på hans schema men ändå gick han till ''jobbet'', han var aldrig på jobbet denna dagen då jag såg att han handlat tider då han ska jobba. Han hade handlat inne på Victoria Secret. Jag fick sån klump i magen och jag vet att jag borde pratat med honom redan från första misstanke! Nu idag/morse ''råkade'' jag höra ett samtal. Han trodde inte jag hörde då jag ''sov''. Han har bokat bord och ville dubbelkolla. Han sa hur många som skulle komma och det var han och ett sällskap till. Han har inte sagt ett ord om något restaurangbesök till mig. Han har något jävla fuffens för sig och jag är så jävla rädd för att ens ta upp det med honom, jag vill inte veta känns det som men jag vill ju inte leva med en otrogen jävel! 

kände att jag behövde skriva av mig, jag måste ju ta upp det här men samtidigt vill jag inte, hela mitt hjärta kommer krossas..

• Svar på tråden Min kille har något fuffens för sig och jag vågar inte ta upp det..
  • Birgitta02

Det KAN ju faktiskt vara så som Vanillaextract skriver. Beroende på hur lång tid det är mellan händelserna. Ha lite is i magen och se vad som händer.

Är han fortfarande kärleksfull mot dig eller är han avståndstagande+ Har han förändrats till det sämre eller bättre? Är han fräschare, börjat köpa nya kläder till sig själv? Svaren på de frågorna kanske kan ge dig en fingervisning om otrohet. Om dina misstankar är starka så måste du ta upp det med honom.

• Anonym (firar)

Firar ni något.speciwllt idag?

• Anonym (Ledsen)
    Vanillaextract skrev 2015-06-16 16:00:19 följande:

Låter som att han planerar en överraskning åt dig.

Jag tänkte att det kanske var något sånt också. Att det var mig han handlat till men vad ska han ha köpt för 3000:- vid olika tillfällen? Och sedan handla på VS, jag har inte sett några av dessa saker och det var ändå för mycket pengar. Är det mig han planerar att ha en överraskningsmiddag för så fattar jag inte hur det ska gå till, han har liksom inte bett mig hänga med någonstans. Jag vet inte, jag önskar ju verkligen att det var så men ja... Usch vad jag hatar att känna såhär.
    Birgitta02 skrev 2015-06-16 16:04:23 följande:

Det KAN ju faktiskt vara så som Vanillaextract skriver. Beroende på hur lång tid det är mellan händelserna. Ha lite is i magen och se vad som händer.

Är han fortfarande kärleksfull mot dig eller är han avståndstagande+ Har han förändrats till det sämre eller bättre? Är han fräschare, börjat köpa nya kläder till sig själv? Svaren på de frågorna kanske kan ge dig en fingervisning om otrohet. Om dina misstankar är starka så måste du ta upp det med honom.

Jag hoppas ju att det är något annat än det jag tror men jag har svårt att få ihop det. Jag började fatta misstankar för ca 1 månad sedan, det var då han köpte saker till ''bilen''. Innan har jag aldrig misstänkt honom för något, han har aldrig gått bakom min rygg. 

Han är likadan som han har varit hela tiden, inga nya kläder, inget att han fixar sig extra eller så. Det är just dessa tillfällen som gör mig misstänksam :/
    Anonym (firar) skrev 2015-06-16 16:05:23 följande:

Firar ni något.speciwllt idag?

Nej, inget alls. Inte den närmsta tiden heller.

• Anonym (fria)

han kanske ska fria till dig!

• Anonym (abc)

Du vet ju vilken restaurang han har bokat bord på vilken tid. Om det inte är dig han tar med så kan du ju gå dit då och se vem han är där med.

• Anonym (Stora)
    Anonym (abc) skrev 2015-06-18 05:29:49 följande:

Du vet ju vilken restaurang han har bokat bord på vilken tid. Om det inte är dig han tar med så kan du ju gå dit då och se vem han är där med.

Ja när är middagen bokad till?
  • Anonym (mysko)

Du kan ju be en kompis om hjälp att gå dit om du vet resturangen, om du inte vill gå själv. Om du har två apple-enheter så kan du lägga den ena i hans bil och kolla vart han åker med hjälp av "hitta min iphone".

• Anonym (..)

Avvakta o se vad som händer kvällen då bokningen är. Åk dit om det inte är en överraskning för dig.

Svar på tråden Min kille har något fuffens för sig och jag vågar inte ta upp det..