Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

    Att kvinnor sägs ha lättare att hitta någon att ha sex med än män.

    Anonym (Eller?) skrev 2015-06-18 13:33:50 följande:
    Skulle det kunna beskrivas som en orättvisa?
    Skitsnack.

    Män verkar knulla allt som har ett hål och se kvinnor som hål. Kanske vill kvinnor bli sedda som individer....

    Bara en tanke...
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Eller?) skrev 2015-06-19 02:46:55 följande:
    Kallas patriarkat.
    Kallar att vara ett arsle i min värld. Men du har säkert en helt egen värld.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Eller?) skrev 2015-06-19 02:52:06 följande:
    Visst är män arslen. Men att vara en fin man i dagens samhälle är inte alltid lätt.
    Fin man? Varför skulle det vara svårt, antingen så är man en reko person eller så är man inte en reko person, svårare är det inte.

    Jo män som ser kvinnor som hål är arslen. Därmed inte sagt att alla män är arslen.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Eller?) skrev 2015-06-19 02:59:22 följande:
    Dessa mäns syn på kvinnor får att omformera, det är jag alldeles övertygad om.
    Det krävs att de någonstans själva anser att de är galet och de gör de inte. De är såna bara, inte så mkt att göra åt mer än att vägra ligga med dem
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Eller?) skrev 2015-06-19 03:03:16 följande:
    Jag menar att det är helt nödvändigt att ändra deras destruktiva beteende. Att vara kvinnohatare är ingen naturlag för vissa, det är ett skadligt beteende som bör botas omgående.
    Jag tror inte det finns något botemedel för ren dumhet, antingen så har man kapaciteten att använda skallen plus vilja eller så har man det inte och då har man stagnerat.

    Men nej det är ingen naturlag, men vissa är bara bittra rackare som inte kan se världen ur något annat perspektiv än bara det egna, det finns inget panorama seende alls, ingen insikt i att personer är olika OCH ofta finns ett behov av att lägga ansvaret på saker på bara en part som tex kvinnor då. Kvinnor gör absolut samma sak.

    Jag gör det också, har absolut mina egna fördomar och automatiska tankar och mönster, skillnaden är väl att jag vet om dem, skrattar åt dem och älskar att bli snäppt på näsan och förvånad.

    Man måste inte låta hat och bitterhet styra, man har alltid ett aktivt val vad man vill göra med sina erfarenheter. Alla har ett bagage, de flesta har blivit sårade eller ratade eller fått drömmar spräckta. Skillnaden är bara vad vi väljer att göra med erfarenheten, lära oss något, växa, vidgas eller stå still i samma bana hela livet.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Eller?) skrev 2015-06-19 16:55:04 följande:
    Du har alltså ingen kravbild, på förhand?

    Det är en ren slump vem du attraheras av?

    De du blivit attraherade av har inga gemensamma nämnare, alltså?
    Nu var det inte mig du frågade men jag tar mig friheten att svara ändå. Några har gemensamma nämnare, de är blonda, smala/ normalbyggda och har blåögon och rakade huvuden. Tre av dessa saker är något jag inte går igång på alls rent utseendemässigt, jag ser knappt blonda blåögda män med rakat huvud, så ja kemi, kemi är avgörande, någonstans har ju dessa individer attraherat mig trots att de inte alls ser ut som idealet i mitt huvud rent ytligt. Det är deras sätt, jargong och attityd som avgjort det hela, helheten helt enkelt, som gör att jag ser förbi utseendet.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    kvinnafsgj skrev 2015-06-19 17:30:20 följande:
    Jag är kvinna och nästan alla män är underbara... om jag vore singel kunde jag ligga med vem som. Men jag skulle inte skaffa barn med någon.jag är ingen primat ...
    Du är en primat, jag gissar att du liksom har två tummar och ett tumgrepp?

    Sen håller jag med dig i mångt och mycket, män är underbara, det är inte samma sak som att man vill föda deras barn ever.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2015-06-21 21:39:14 följande:
    Jag tycker det där alfahannesnacket är värdelöst och felaktigt. Det jag värdesätter hos min kärlek, Anton, är framför allt att han får mig att känna att jag kan vara mig själv till 100%. Vi kan prata om allt. Tiden flyger iväg. Vi kan prata om sex, hur öppet som helst .Det känns kravlöst att ha sex och vi testar och utforskar saker tillsammans. Han får mig att känna mig sexig och trygg. Han får mig att slappna av. Han får mig att släppa loss . Vi skämtar med varandra Ja, vi tom driver med varandra. Han lyssnar på mig när jag vill prata, även när jag vill prata mycket och länge om något som berör mig ... Han är alltid intresserad av vad jag tänker och känner...och jag känner precis samma för honom. Kanske vill ni kalla honom alfahanne... Och inte bryr jag mig... , men det jag försöker säga här är att kvinnor väljer män efter många fler parametrar än det låter som här på FL.
    Många män som inte får sex gör sig till offer, fastän de faktiskt kan påverka sin situation.
    Jag är helt enig med Celine här gällande alfahane snacket, det är med det ordet som med orden naturligt dominant, de flesta är bara rövhål och försöker komma undan med meningen jag är naturligt dominant, fuck you säger jag. Det är skitsnack och inget annat.

    En estetiskt ok eller till och med ful snubbe ( tycker dock det finns väldigt få fula människor om inte personligheten är helt jävla röten dårå ) med charm och huvudet på skaft kommer få ligga mer än en snygg grekisk gud som är pantad som ett spån. För den där snygge pantade saken ligger kvinnan bara med en gång eller några under en kväll eller helg och inser fort att det finns inget att hämta, han kommer aldrig fatta, aldrig utvecklas och aldrig se mer än sin egen lilla låda. Medan den charmiga killen med huvudet på skaft har fattat att kvinnor är en person, en individ, de må ha bröst och fitta men de kan vara helt olika, därför utvecklar han något som heter lyhördhet och han blir bra OCH kvinnor kommer vilja ligga igen och igen och igen. För han har fattat hur man gör, på riktigt. Nu finns det naturligtvis snygga män som är sådan också så det är inte de, men har fortfarande huvudet på skaft liksom.

    Det är ingen bragd att få en kvinna att ligga med en en gång eller ett par under en kväll, faktiskt, kvinnor är också galet kåta, chansar på saker osv. Det är mer än bragd att få en kvinna att aldrig vilja sluta ligga med dig. Då har man lyckats på riktigt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (anonym) skrev 2015-06-21 22:15:02 följande:
    Det är ju de med charm och huvudet på skaft som andra människor både män och kvinnor är intresserade av att umgås med som ÄR de sk alfahannarna dvs. någon som får andra att må bra och sedda. De som pratar alfa, beta, ypislon ...har inte riktigt förstått vad det är att vara alfa.
    Fast alltså den där personen som har det där extra måste inte alltid vara så talför.

    Jag tror många förväxlar saken med kaxighet och att synas och höras, vilket en sådan person naturligtvis också kan göra, människor är olika. Jag syns och hörs, jag är en dominerande personlighet, jag tar plats och finns, även när jag placerar nig i ett hörn och håller käften. Men det är inte samma sak som att trampa på andra eller att inte lyssna och höra, man kan ju vara bägge delar. Det är iaf jag och dessutom är jag till och från blyg också, godhjärtad och snäll men långt ifrån mesig bara. Men jag kan vara mesig också.

    Sen måste man ju ha med sig att alla som har "det" eller vad tusan man skall kalla det för inte per automatik vill ligga med alla de finner intressanta. Jag har flera manliga vänner som måste känna att det finns något mer, något extra av oss så är jag den djuriska besten för jag kan vara helt nöjd med kemi och attraktion och sex rakt av.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Confused) skrev 2015-06-21 22:18:38 följande:
    Du har helt rätt. Problemet är dock det du själv skriver. De kvinnor som ligger för en kväll eller två gör det bara med den grekiske guden, pantad eller ej. De snälla charmiga vet detta och blir snea:)
    Fast det stämmer inte, jag föredrar nördiga killar med hjärna. Spelar ingen roll hur snygga biceps en man har om inte hjärnan är minst lika vältränad eller mer.

    Jag brukar för det mesta tycka att den där mannen som alla vill ha på krogen ect inte är så mkt att hänga i granen alls, men högst troligen så är hans tystare polare som bara ler snett då och då men för det mesta är tyst vara någon jag intresserar mig för.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2015-06-21 22:45:32 följande:
    Det var HäckHäxan som skrev så, inte jag, men jag tror säkert det kan vara då för en del kvinnor.( Jag gillade hennes inlägg överlag.)
    Fast det är väldigt många kvinnor som ALDRIG ens har sex för en kväll... Överhuvudtaget ...och ALDRIG väljer de där sk grekiska gudarna, så som du tror. Du dömer alla kvinnor utifrån några du sett på krogen.
    Jag har tex alltid haft mycket kontakt med, och lärt känna, de män jag haft sex med...Och jag är inte ensam om.
    Och män också, det finns massor av män som inte gillar ONS heller alls. Bara påpekar det. Det är inte bara kvinnor som är sådan, för vissa känns inte ONS eller bara kk som en bra grej, man är ju olika.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2015-06-21 22:59:36 följande:
    Ja. Absolut! Det är ju tur att vi är olika. Så trist det vore annars!
    Har inget emot att andra, män eller kvinnor, har ONS men det har aldrig lockat mig...Men så kan jag vara lite reserverad och blyg också... Jag vill ha lite tid smile1.gif

    (På riktigt ... Jag skämtar inte!)
    Jag tror dig, vi har ju bollat liknande förr

    Lite som en av mina bästa vänner och ex, han vill också ha tid, känns något med än bara lust just där och då osv, sen får det bli vad det blir i framtiden. Men han är som dig och har aldrig sett ner på mig för att jag lever som jag vill.

    Jag är ju sådär yber social och utåt ibland det är bara när det blir tal om känslor eller mer än bara sex som jag blir blyg och reserverad och sjukt förvirrad. Så för mig är det enklare att hålla mig till sex delen, då vet jag iaf vad jag sysslar med och vad jag har att förvänta mig och så är det en absolut feg väg för att slippa känslor och annat som medföljer. Jag ogillar att vara obekväm och handlar det bara om sex så är jag inte obekväm, för det är bara sex OCH jag förstår att det låter helt knasigt för andra också haha.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Confused) skrev 2015-07-02 19:02:31 följande:
    Alla tjejer som inte ser helt för jävliga ut kan komma upp i 25+ innan de är 25 år (om de vill). Och då är det så klart med killar de är attraherade av. För majoriteten av killarna så är det helt omöjlig.
    Och du tänker att anonym Dragan är en kvinna? Jag tänkte att att anonym Dragan är en man.

    Alla med lite charma och livslust kan komma upp i 25 ligg innan de är 25 utan att vara snygga oavsett kön. Om min lönnfeta rätt fula bästa polare kan knulla över 200 brudar och är 36 år gammal och levt i långa relationer och dessutom kan inneha en rätt vidrig personlighet mellan varven ja då kan absolut män med en finare personlighet kunna lägra fler kvinnor än han har gjort bara genom att vara charmiga på riktigt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-02 20:29:31 följande:
    Om de flesta män och kvinnor du träffar i olika sammanhang tycker att du är intelligent, empatisk, vältalig och rolig och gärna umgås med dig så söker du aktivt efter fel kvinnor.
    Alternativt är så jävla på att kvinnorna uppfattar det som jobbigt och påträngande för de inte hinner värja sig själva alls eller ens börja uppfatta personen som intressant på riktigt fören mannen är all over eller så utstrålar han att vilken kvinna som helst med en fitta och två bröst duger bara han får knulla och då blir man för det mesta oattraktiv att knulla alls med oavsett hur trevlig, välsmort munläder eller utseende man har.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-02 20:46:53 följande:
    Ja det var ju den där biten med att aktivt söka efter kvinnor som kan tyda på att kvinnor snarare flyr en blir intresserade.
    Japp och jag kan erkänna direkt att jag fly och bara tack men NEJ TACK im out!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-03 08:49:30 följande:
    Du tror inte att kvinnor upptäcker de män som kan tänka sig ha sex med vem som helst precis som män upptäcker de kvinnor som lider av desperation? De få första sekunderna man träffar någon annan bildar man sig en uppfattning om en annan person oftast håller det första intrycket när man börjar umgås.Människor bildar sig en uppfattning genom vad personen utstrålar väldigt snabbt.
    Fast alltså baseras all sexuell lust på desperation då?

    För jag tänker att lust är lust och sen finns det de som är desperata och har lust. 

    Men jag kanske tänker galet
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2015-07-03 09:07:23 följande:
    Många forskare pekar på resultat som visar att det tar dig mindre än 1 (en) sekund att, citat:

    "På mindre än en sekund har du avgjort mer än hälften av en persons viktigaste karaktärsdrag"

    Och som viktigaste karaktärsdrag var der det nedan som avsågs:

    Angreppssätt: Hur troligt är det att den här personen hjälper alternativt hindrar mig ??? Dominans: Hur kapabel är den här personen att utföra dessa intentioner ??? Attraktion: Är den här perosnen ung och attraktiv - ett potentiellt romantiskt intresse ??? Lite så.

    Kram för helvete.  //Anton 
    Det där tror jag på i mångt och mkt och definitiv när man möter personer IRL. Sen tror jag vissa personer utstrålar mer och vissa kan läsa av och fånga upp mer, alltså just de där första sekunderna i någons närhet.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    todo nada skrev 2015-07-03 11:34:52 följande:
    sällar mig till det där..
    Precis som en oattraktiv personlighet påverkar de fysiskt attraktiva attributen hos en person, så funkar det också omvänt.

    Den mindre attraktiva mannen med bra social skills har ett klart försprång över den tvålfagre med stel personlighet.. Både när det avser tillfälliga och permanenta relationer.
    Jag håller med, någon som är bra socialt och inte ser ut som en grekisk halv gud vinner rakt av över en grekisk halvgud med vokabulär ehhhhh öhhhh ugh ugh liksom. Fan skall jag med ett spånhuvud till oavsett hur vacker han må vara rent estetiskt. det ger mig ingen, jag kan lika gärna jucka mot trappräcket hemma och det är ungefär lika givande och då tycker jag ändå om svart smide faktiskt!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-03 16:43:47 följande:
    Lust baseras inte på desperation däremot finns de somliga som utstrålar desperat lust och det är inte det minsta attraktivt..
    Nej jag håller med dig, det är inte tilltalande alls.

    Jag föredrar folk där man bara känner att de är passionerade som fan oavsett vad de tar för sig, de brinner helt enkelt. 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 16:45:37 följande:
    Nej jag håller med dig, det är inte tilltalande alls.

    Jag föredrar folk där man bara känner att de är passionerade som fan oavsett vad de tar för sig, de brinner helt enkelt. 
    Bättre beskrivet, de har en glöd och den glöden kan bli explosioner om de släpper lös den, såna gillar jag att släppa loss med, kaaaboom, helt fantastiskt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Att kvinnor sägs ha lättare att hitta någon att ha sex med än män.