• Anonym (fan..)

Bonusbarnen vill inte vara hos oss pga mig

Bonusbarnen har valt att flytta till deras mamma på heltid på grund av mig.

Finns gemensamma barn med i bilden också.

Hade ni valt och flytta för att inte eran sambon och bonusbarnets relation ska förstöras eller hade ni valt att fortsätta och på så sätt göra så bonusbarnet och barnets pappa inte träffas.. Är även syskon iblandad..

• Svar på tråden Bonusbarnen vill inte vara hos oss pga mig
  • Anonym (Särbo)

Varför har barnen gjort det valet? Vad har dom emot dig?

Vore jag pappan hade jag separerat med dig och levt som särbos varannan vecka och som familj med dig och gemensamma barn varannan vecka!

• Anonym (qwerty)

Föräkdrarna bestämmer vem de ska gänga sig med. Det är ett alldeles för stort ansvar att styra över föräldrarnas kärleks- och sexliv. Men föräldern har trots det ett ansvar för att inte utsätta sina barn för skada? Och bör välja bort partners som är skadliga för barnen. Så den stora frågan är, är du skadlig för dina bonusbarn?

• Anonym (fan..)
    Tines skrev 2015-06-18 21:13:47 följande:

Vad är anledningen till detta? Är det mycket bråk, eller är det regler dom inte gillar, eller vad?

Mycket små tjafs inga direkta bråk.. Jag har regler men inte sambon
  • Anonym (...)
    Anonym (fan..) skrev 2015-06-18 21:18:17 följande:
    Hur gamla är barnen? Hur länge har du funnits i familjen?
  • Anonym (fan..)
    Anonym (Särbo) skrev 2015-06-18 21:13:50 följande:

Varför har barnen gjort det valet? Vad har dom emot dig?

Vore jag pappan hade jag separerat med dig och levt som särbos varannan vecka och som familj med dig och gemensamma barn varannan vecka!

Deras problem med mig är att deras pappa är en curling pappa och jag godtar inte allt i mitt hem och har satt gränser som inte uppskattas. 
    Sen har barnen släkt på mammans sida som vill se min sambo ensam så dom kan styra honom som det vill
  • Anonym (fan..)
    Anonym (...) skrev 2015-06-18 21:19:17 följande:
    Hur gamla är barnen? Hur länge har du funnits i familjen?
    Barnen är 13 år och 10 år och jag har varit med i bilden i 8 år
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (fan..) skrev 2015-06-18 21:18:17 följande:

Är det tjafs mellan dig och barnen eller med sambon?
  • Anonym (fan..)
    Anonym (qwerty) skrev 2015-06-18 21:13:55 följande:

Föräkdrarna bestämmer vem de ska gänga sig med. Det är ett alldeles för stort ansvar att styra över föräldrarnas kärleks- och sexliv. Men föräldern har trots det ett ansvar för att inte utsätta sina barn för skada? Och bör välja bort partners som är skadliga för barnen. Så den stora frågan är, är du skadlig för dina bonusbarn?

Skadlig? Jag skadar dom inte fysiskt men kan vara ironiskt och "hård" i mitt sätt
  • Anonym (fan..)
    Anonym (Särbo) skrev 2015-06-18 21:20:49 följande:
    Är det tjafs mellan dig och barnen eller med sambon?
    både och
Svar på tråden Bonusbarnen vill inte vara hos oss pga mig